Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 22 września 2013

Pomarańczowo

Właśnie wróciłam z chrzcin mojej kuzynki Tosi. Ogólnie było bardzo fajnie, tort był przepyszny ^^

Niestety pogoda nie była najlepsza, szczęście że nie padało. Ale nic nie mogło mnie zniechęcić do ubrania mojej sukienki. Kupiłam ja na komers i teraz ubrałam ja drugi raz. Strasznie ja polubiłam. Ma ostry pomarańczowy kolor, i prosty krój. Może nie jest najmodniejsza na ten czas, ale nie jestem osoba która trzyma się obecnych trendów. Dzięki mojej kochanej kuzynce, mam dla Was trochę zdjęć ;)



Marynarka - ??? | Sukienka - Reserved | Buty - ??? | Torebka - H&M (pożyczona od koleżanki) | Pierścionek - prezent od Maćka | Rajstopy - Moraj | Płaszcz - sh

8 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P