Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 24 września 2013

W domu

Przez ten tydzień niestety siedzę w domu. Nie jestem z tego zadowolona, ponieważ już widzę masę zaległości. Najbardziej boli mnie to, że stracę wykłady z historii i polskiego. Liczę na to, że szybko odzyskam siły i będę mogła chociaż dokończyć układanie rzeczy w pokoju.


Zostało mi jeszcze trochę zdjęć z chrzcin, których nie pokazałam na blogu, a że teraz ani mój wygląd ani pogoda nie jest najlepsza na zdjęcia.




Przyjęcie po chrzcinach odbyło się na sali w ogródkach działkowych, stąd taka sceneria. 

8 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P