Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 27 września 2013

Warto pomagać

"Jestem nie po to, aby mnie kochali i podziwiali, ale po to, abym ja działał i kochał. Nie obowiązkiem otoczenia pomagać mnie, ale ja mam obowiązek troszczenia się o świat, o człowieka."
~Janusz Korczak

Dzisiejszy post jest nietypowy, ani nie o modzie, ani nie o filmach, pomysłach na diy. Siedząc w domu i się nudząc przeglądałam parę stron i natknęłam się na krótki filmik:


Dosyć rzadko mówi się o pomaganiu. A jak ktoś pomoże to jest uważany za super bohatera. Na filmiku strażak ratuje małego bezbronnego kota, mógł go pominąć, bo to tylko kot, nie człowiek, ale jednak postanowił mu pomóc. Bardzo mi zaimponował.
Pomaganie powinniśmy mieć "we krwi". Według mnie nie powinno się przechodzić obojętnie obok osoby, zwierzęcia, które cierpi.

Nie powinniśmy zapomnieć także o naszej kochanej planecie ziemi. Codziennie wiele ludzi bezmyślnie wyrzuca śmieci na ulicę, zanieczyszczają nasze środowisko. Zwykła blogerka (taka jak ja) ma małą siłę przebicia, ale jeżeli wszyscy się postaramy to będzie nam się żyło o wiele lepiej.

Pod spodem macie link do strony Greenpece'u. Obecnie szukają wolontariuszy i wolontariuszek z Krakowa i Trójmiasta, jeżeli chcesz dołączyć -> klik. (Razem z kuzynką zastanawiamy się czy by nie dołączyć)

7 komentarzy:

  1. akurat przed chwilą obejrzałam ten sam filmik i ujmujące jest zachowanie tego strażaka. Oby więcej takich ludzi, więcej świadomości, żeby pomagać drugiemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity filmik♥
    Oby więcej takich ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety mało jest takich ludzi jak ten strażak :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Heyy there! I'vе been reaԁing your web
    sitе for a while nοw and fіnally got the cοurаge
    tо go ahead and give you a shout οut fгom Portеr Tеxaѕ!
    Just wanted to tеll уou keep up the great job!


    my blοg post: preѕta shop kіt - http://tomglocer.com/members/szablony.aspx -

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog i świetne posty <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny filmik :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P