Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 29 września 2013

XXXVIII Międzynarodowa wystawa i giełda

Jak już w poprzednim poście pisałam poszłam na wystawę i giełdę minerałów i biżuterii. Wchodząc do NCK'u (Nowohuckie Centrum Kultury), nie wiedziałam, czego się spodziewać, ale gdy zobaczyłam masę stolików, kolczyki, bransoletki i naszyjniki wiedziałam, że to idealne miejsce dla mnie. Razem z Kamilą nie siedziałyśmy tam długo, ale za to wszystko pooglądałyśmy. Zdjęcia z giełdy są robione telefonem, ale i tak świetnie widać na nich to, co tam było.





W następnym poście postaram się pokazać Wam co kupiłam ;)

9 komentarzy:

  1. chciałabym się tam znaleźć ;;p czekam aż pokażesz Twoje zdobycze :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te sznurkowe bransoletki śliczne - lubie je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, sporo tego ! :D Uwielbiam targi tego typu! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to musiało być coś genialnego :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P