Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 9 września 2013

Zatrzymana w chwili

Długo mnie tu nie było, a nawet powiedziałabym ze bardzo długo. Jednak są plusy tej przerwy. Postanowiłam zmienić trochę boga, myślę że tak o 90 stopni xD Może dla jednych to głupie, może dla drugich nie. Ale blog obrazuje mnie, a że jestem w wieku rozwoju to bardzo często zmieniam zdanie. Nie będę usuwać starych postów, bo to one kreowały bloga. Dzięki nim doszłam na wyżyny (może nie jestem popularną blogerką, ale tego nie potrzebuje, ja jestem z siebie dumna że wiele osób tu zagląda). Zmiany wiążą się z kolejną dłuższą przerwą, szkoła daje swoje... Ale mam nadzieje ze zostaniecie i będziecie czekać ;)


9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey there this is somewhat of off topic but I
    was wanting to know iff blogs use WYSIWYG editors or if
    you have to manually code with HTML. I'm starting a
    blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get
    guidance from someone with experience. Any help
    would be enormously appreciated!

    Also visit my web-site - portable hard drive ()

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są dobre:)n Super zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P