Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 15 września 2013

Zmiany - ciąg dalszy

Postanowiłam zapytać Was, o czym chcielibyście czytać na nowym blogu.
Wcześniej pisałam posty:
- muzyczne
- filmowe
- diy
- modowe
- outfity
- kosmetyczne
- podróżnicze
- kulinarne
Teraz mam pytanie do Was. Co było nudne, mało interesujące, a co bardziej przykuło Waszą uwagę?
Chciałabym, aby każdy tu znalazł coś dla siebie. Bardzo interesuje mnie Wasze zdanie.
Jeżeli macie jakieś pomysły, chętnie się ich podejmę ;)

Możecie pisać w komentarzach lub na maila : asia.mania3@spoko.pl


14 komentarzy:

  1. Pisz posty takie jakie były:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne są posty DIY, dużo można się dowiedzieć :)
    ale jako, że uwielbiam fotografię, lubię też oglądać zdjęcia, a więc posty fotograficzne ;)

    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś postaram się napisać taki post ;)

      Usuń
  3. Twój blog, Twoje pomysły, Twoje publikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej interesowałyby posty DIY i kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Diy i outfity :D Chcemy tego dużo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej jedzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kulinarne ;) śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A person necessarily help to make critically articles I would state.

    This is the very first time I frequented your website
    page and thus far? I surprised with the research you
    made to make this actual post extraordinary. Fantastic activity!


    Here is my site :: un46f8000

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie podobaly posty DIY,zawsze jakies ciekawe pomysly;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P