Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 26 października 2013

Chwila westchnienia

Ludzie czasami potrafią nas zaskoczyć. W wakacje poznałam chłopaka, nie zapowiadało się na jakąś wielką znajomość, prosta sprzedaż książek. Ale los najwidoczniej chciał inaczej. Chodzimy do jednej szkoły i już się zaprzyjaźniliśmy ^^. Kuba jest z mat-fizu, a (trudno w to uwierzyć) PISZE WIERSZE! Pozytywnie mnie zaskoczył nimi. Dlatego zdecydowałam zrobić dla Was taki dość nietypowy post. Pojawia się w nim właśnie wiersze kuby i zdjęcia, które zebrałam od moich znajomych. Mam nadzieje ze Wam się to spodoba ;)


SERCE CZY ROZUM

Serce zawsze przywiązuje się 
Jednak to umysł najlepiej wie
Serce zawsze kochać chce
A umysł uczuć boi się
Gdy trudna decyzja nadchodzi
Serca i umysłu nic nie pogodzi
Serce, zostaw go, mówi
A umysł w zeznaniach się gubi
Serce chce kochać bo do tego stworzone
A umysł podejmuje decyzje szalone
Jednak co wybierzesz jest nie ważne
Bo czasem najtrudniejsze są decyzje rozważne
Gdy wybierzesz serce umysł się zbuntuje
I w tedy cię serce nie uratuje 
Jednak łza w miłości popłynąć musi
Bo inaczej serce się w związku udusi
Bo w miłości potrzebne są wyrzeczenia
I nikt ani serce ani rozum tego nie zmienia
I choć czasami jest nie odwzajemniona 
Choć czasami wyśmiewana
Choć czasami głupoty plecie
To ona jest najcenniejsza na świecie



FAŁSZYWY PRZYJACIEL

Na świecie jest dużo fałszywości
I sens w tym by odróżnić ją od przyjaźni czy miłości
Wydaje się że nie trudno odróżnić ją wcale
Jednak gdy to nastąpi odróżnić ją trudno nie bywale
Na pewno fałsz rozpoznam mówisz
Jednak gdy to nastąpi w uczuciach się gubisz 
I nie wiesz czy ta przyjaźń nie jest fałszywa
Bo przecież niekiedy tak nawet bywa 
Jednak i tak kiedyś to na jaw wyjdzie 
I fałszywy przyjaciel od ciebie odejdzie 
By fałszywością zarazić innego
By on też udawał „dobrego”


MIŁOŚĆ NIE ODWZAJEMNIONA

Czy ty ją kochasz 
czy kochasz ją szczerze 
chodź powiesz tak…. A  ja ci nie wierze
To ona przez ciebie w nocy płakała
to ona przez ciebie zabić się chciała
to ona przez ciebie serce wydzierała
a ty co takiego zrobiłeś 
ty się w najlepsze bawiłeś
i sam nie widziałeś jak serce jej raniłeś
i teraz ją tylko przeprosić umiesz
nic jej od siebie nie ofiarujesz
a ona ci serce swe ofiarowała 
dała co najlepszego miała


SMUTEK 

Na smutek twój patrzeć nie lubie
Bo wtedy w twych oczach spuszczonych się gubię
I uśmiechnij się myślę skrycie 
Bo ten uśmiech oświetla mi całe me życie
Więc uśmiechnij się proszę
Bo bez uśmiechu twego myślami się panosze
I myślę kto Cię skrzywdził aż tak
Że smutkiem ogarną twój cały świat
Czy zrobił Ci coś aż tak złego
Czy to było po prostu coś zwykłego, błahego
Czy nienawidzisz go za to że psuje Ci życie
Czy w sercu, na dnie gdzieś kochasz go skrycie
I smutek twój jest tylko miłości potwierdzeniem 
I czy jutro będzie już tylko cieniem??


CAŁKIEM INNA 

Kiedyś byłaś całkiem inna 
Teraz jesteś taka zimna
Kiedyś całkiem inna byłaś
Teraz jednak się zmieniłaś
To co dla ciebie ważne było
Teraz ci się już rozmyło
Od prawdziwych przyjaciół się odwróciłaś 
Tych fałszywych polubiłaś
Czemu ich tak potraktowałaś???
Czemu o nich nie zadbałaś???
Czemu nowymi ich zastąpiłaś???
Czemu im swą przyjaźń powierzyłaś ???


SPLAMIONA PRZYJAŻŃ

Kiedyś przyjaciółmi byli
 kiedyś z sobą w zgodzie żyli
 jednak teraz się zmieniali
 I wrogością się splamili 
Kiedyś byli super mili
 Lecz już z tym się rozprawili 
Teraz obojętni się stali 
O przyjaźni zapomnieli


RADY I PORADY

Dobra, dobra przyznaje że źle ci CHYBA doradzałem 
Lecz wiedz że co najlepsze wybrać pomóc ci chciałem
By smutku nie widziały twe czekoladowe oczy
By na twarzy pojawiał się twój uśmiech uroczy
Serce wygrało z  rozumem 
Jak? Wytłumaczyć nie umiem
Może rozum zrozumiał że razem musicie być
I w miłości ze sobą żyć
I gdy będziesz rzewnie płakała 
I zerwać z ukochanym chciała
Najważniejsze jest to byś o uczuciu nie zapomniała
Lecz nie oszukujmy się 
Przecież to nie będzie trwało przez wszystkie życia dnie
Jednak nadejdzie ten dzień
Kiedy ta miłość obróci się w cień
Na pewno nie myślisz że to nie nastąpi
I zobaczysz ten dzień z nieba zstąpi
I miłość pomiędzy wami usunie 
A do ciebie nowe uczucie posunie
I zobaczysz szczęśliwa będziesz z innym też
Ja to wiem i ty to wiesz 


ŚWIAT ROZPACZY

Na świecie jest tyle smutku zła i rozpaczy
kto tego nie doznał ten tego nie wypatrzy
ale kto doznał tego chociażby  raz 
będzie myślał że tak już będzie przez cały ten czas
i że smutek w duszy rozgościł już się
i że zamieszkał na sercu , na dnie
i myślisz że już nic tego nie zmieni ?
że nic nie rozpogodzi świata złych cieni ?
ale ta, ten jedyny pojawia się 
by radość zaprowadzić w twego życia dnie
by rozpogodzić wielki wszechświat cały 
i ten najbliższy twój własny świat mały
i myślisz że nikt tego nie zepsuje
jednak i tak się po dłuższym czasie to psuje
i smutek znowu w serduszku gości 
i nie chce już uwierzyć prawdziwej miłości
bo przecież jak tyle razy już się nie udało
jak tyle razy coś się psuło coś stało
w prawdziwą miłość trudno już wierzyć
a tym bardziej w całości się w nią zawierzyć



PRZEPRASZAM

Przepraszam wiem że mego zachowania nic nie tłumaczy
Przepraszam słowo to tak nie wiele już znaczy
Przepraszam słowo to tak głupio brzmi
Przepraszam prosze wybacz mi
Przepraszam wiem że słowa tego nadużyłem
Przepraszam że się tak zmieniłem
Wiem że przepraszać to za mało
Za wiele się już stało
Lecz przebacz mi proszę bo wyrzuty w swym sercu nosze 
Przebacz mi błagam bo w swym sercu mam bałagan
Przebacz mi zaklinam
Dla ciebie błędy swe wyklinam
Nie wiem czy cię kocham szczerze
Serce mówi tak lecz ja w to nie wierze
Zauroczenie gorzej niż kłamstwo rani
MIŁOŚĆ JEST DO BANI 


Piszcie swoje opinie na temat tego postu ;)

10 komentarzy:

  1. cudowne wiersze, ma chłopak zdecydowanie talent :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia i bardzo ładne wiersze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twój kolega ma naprawdę niezły talent, pewnie w przyszłości wyda nie jeden tomik poezji.
    pierwszy skojarzył mi sie z maskotkami sercem i rozumem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej wydaje mi się że twój związek z Maćkiem się prędko skończy i będziesz z Kubą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba jest przyjacielem, a Maciek - chłopakiem. Chyba mam prawo mieć przyjaciół ?

      Usuń
    2. Pozdro, jeżeli Ktosiu Anonimowy sądzisz, że po fotkach, przytuleniu i dobrym kontakcie z płcią przeciwną wszystko prowadzi do związku.
      Istnieje coś takiego jak normalna znajomość, przyjaźń.
      Jakie to cudowne jak ktoś wypowiada się, gówno wiedząc o sytuacji <3

      Z tego miejsca, Kawunia pozdrawia Asieee ; DD

      Usuń
  5. Intrygujace, nietypowe, niecodzienne myśli i uczucia z glebi duszy wrazliwego mlodzienca ujete w wersy tak piekne, polaczone rymami tak bogatymi. Koncept zachwycajacy, zaskakujacy. Poezja, serca, zaiste. I choć życie nasze nic nie warte - evviva l'arte!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P