Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 6 października 2013

Grey & Orange

Dzisiaj pozbierałam wszystkie ostatnio kupione dodatki do pokoju, aby zrobić im zdjęcia i Wam pokazać. Jak wiecie miałam remont w pokoju, z żółtego nudnego pokoju, postawiłam na jasną szarość i pomarańcz. Pojawiają się też akcenty granatowe, ponieważ od dawna drzwi do szafy mam granatowe i ich już nie zmieniłam ;)
Jak wiecie moim wielkim marzeniem było mieć pokój w stylu francuskim, ale to wiązało się z większymi zmianami. Postawiłam na bardziej nowoczesne rozwiązanie.



 Urocza sówka (8.90zł) i firanka (19.90zł) z Nanu-Nana.



Ramki (od 3,99 zł do 5.99 zł), ozdoby na karnisz (1,99 zł/szt.) i koszyczki (19.90 zł/szt.) są z Pepco. 




A to zdjęcie obrazuje w części to że już cały regał w książkach. <3

Oczywiście to nie wszystkie dodatki do pokoju. Nadal wszystko kompletuje. Gdy wszystko będzie skończone, postaram się zrobić zdjęcia całego pokoju.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kolorystyka! :D

    > antystresowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne akcesoria. Też miałam nie dawno remont musze w końcu zrobić o tym notke.:) Obserwuję i czekam na Ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam aż skończysz urządzać swój nowy pokój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolory :) Koszyczki wyglądają świetnie!
    Pozdrawiam! :)
    Meg

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam kupować takie dodatki do pokoju. :D


    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P