Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 5 października 2013

Jaszczwóry

Wczorajsza próba chóru była na prawdę udana. Nigdy jeszcze tak nie bawiłam. Wspólne śpiewanie to jest to, co kocham najbardziej na świecie. Poznałam tyle nowych osób, że pewnie przez miesiąc się nie połapie, kto jak ma na imię. xD Już jest planowany wspólny wyjazd (warsztaty), nie mogę się ich doczekać, całe dwa dni śpiewania, a nocami niekończące się imprezy.


Jestem też zadowolona z tego ze zapisałam się w szkole na naukę gry na gitarze... ahh <3



Zdjęcia z próby, no bo nie obędzie się bez <3 Kocham tych ludzi :D 

PS. Wiem że posty pojawiają się teraz dość rzadko, ale to wszystko spowodowane jest natłokiem nauki :C 

6 komentarzy:

  1. Też uczyłam się grać na gitarze, ale ostatnio jakoś nie gram :c

    OdpowiedzUsuń
  2. haha swietne zdjecia :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym chciała się nauczyć grać na gitarze :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham śpiewać, w gimnazjum śpiewałam w szkolnym zespole i grałam na gitarze, a teraz, w liceum, śpiewamy z kilkoma dziewczynami z naszej klasy na zajęciach pozalekcyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne to pierwsze zdjęcie. :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P