Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 28 października 2013

Nocny Marek

Gdy mam na popołudnie do szkoły, jedną myślą, jaka mi chodzi po głowie jest to żeby się wyspać. Ale czasami jest tyle zadań.. a w sobotę trudno się zebrać i coś zrobić. Jak każdy uczeń do lekcji siadam w niedzielę tak od około 18 ;) I tak mi czasami schodzi do nocy. Ostatnio siedziałam do 3 ! Ale zauważyłam, że o wiele lepiej mi się uczy w nocy niż w dzień. Nikt mnie nie rozprasza, bo wszyscy śpią. Nikt nie napisze smsa, nie zadzwoni. W nocy mam idealny spokój i ochotę do nauki. Gdybym miała położyć się wcześniej i wstać rano, zrobiłabym o wiele mniej w porównaniu do mojej nocnej pracy. 
A Wy, kiedy macie najlepszy czas na naukę ? 


Zdjęcie jest z mojego nocnego pisania wypracowania na język polski.

Chciałabym jakoś rozkręcić mojego bloga, i w miarę możliwości będę się starać zawsze poświecić mu 20 minut na napisanie posta ;) 

8 komentarzy:

  1. co tam u tego twojego kolegi z zakupów? :)
    coś mi się wydaje że będziecie razem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo. Nie wiem ile razy mam pisać że jestem zajęta i moim chłopakiem jest Maciek. Kuba jest moim przyjacielem i nikt nie ma prawa wypisywać czegoś takiego. To moja sprawa jakie mam z kim kontakty. Anonimie nie znasz sytuacji to co głupio piszesz. Przedstaw się jak jesteś taki mądry.

      Usuń
    2. Drogi anonimie. Nie musze się chyba przedstawiać, ale mam Ci coś do przekazania. Otóż przyznam sie szczerze, w poprzednim komentarzu trafiłeś w czuły punkt, na pierwszy rzut oka też nie miałem o tym pozytywnego zdania, ale na dzień dzisiejszy nie musisz się martwić o nasz związek ;) I nie ślij złudnych aluzji.

      Usuń
  2. też mi się uczy lepiej w nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z postem!
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez w nocy ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też raczej wolę uczyć się w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej wchodzi mi niestety wszystko do głowy nocą, choć nie ukrywam, ze dałabym wiele za wchłanianie nauki w dzień ;>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P