Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 20 października 2013

Nowości w szafie

Postanowiłam że co jakiś okres będę wstawiać na bloga zdjęcia nowości jakie zdobyłam, dostałam, kupiłam. Będzie to idealna odskocznią od postów o codziennym życiu ;)


Na sam początek, sweter z Atmosphere. Kupiony za 17 zł, od dziewczyny Gdańska. Którą serdecznie pozdrawiam i bardzo jej dziękuje za taki cudny sweterek ;) 



Bluzka z ASYLUM, totalnie nie znam marki xD Ale bluzka choć XS jest na mnie jak tunika. Miałam ja już kiedyś na sobie.... Do prostej czarnej spódniczki wygląda świetnie. Postaram się za niedługo wstawić tu tą stylizacje. Ogólnie, to bluzka kojarzy mi się z instagramem.


Beanie, SWAG <3 Kupiona wczoraj za 20 zł. Na zakupach po krakowskiej Tandecie. Jestem z niej bardzo zadowolona i dziękuje Kubie za pokazanie mi jej ;) 


Zegarek GENEVA, kupiony ohohoho, bardzo dawno za jedyne 16 zł. Jest cudny, nie rozstaje się z nim.


Naszyjniki, które dostałam od cioci, wylicytowała mi na jednej aukcji, wiec nawet nie wiem ile zapłaciła. Zrobiła mi świetna niespodziankę ;)


Prosta, szara, ciepła spódniczka. Idealna na zimowe wypady. Kupiłam ja za 25 zł od koleżanki ze szkoły. Od dawna takiej poszukiwałam, będzie świetnie pasować do mojej różowej koszuli ;) 



17 komentarzy:

  1. fajne rzeczy- mam taki miętowy zegarek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. nice post :)
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w moim stylu tylko ostatnia spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. beanie jest super! :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz masę rzeczy z tak zwanych second handów :D
    raany zazdroszczę Ci bo ja bym tak nie mogła, jest to fajne rozwiązanie bo są tam ładne ciuchy za małą cene ale mnie przeraża myśl ze ktoś w tym przede mną chodził, że się w to pocił (oczywiście pierze się ubrania kupione z sh no ale i tak mam takie odczucie), albo nawet są to ciuchy kogoś kto umarł :D wiem, głupie ale ja tam mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy umie chodzić w takich ciuchach. Ja zawsze je dokładnie piorę przed ubraniem :)

      Usuń
  6. pozazdrościc:D
    zapraszam do mnie nowy post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/studies-autumn-walk.html
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódnica:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://longlivetheevilqueen.blogspot.com/2013/10/wish-it-dream-it-do-it-czyli.html

    Recenzja Twojego bloga! ;)
    Dzięki za przeczytanie, z góry pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P