Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 23 października 2013

Pękający miętowy

Ostatnio z nudów i odpoczynku od nauki (miałam dość luźny ostatni tydzień) zaczęłam sobie malować paznokcie. Niedawno nie malowałam ich, bo szybko się łamały, obskubywały. Ale że teraz zapuściłam mocne, długie paznokcie to postanowiłam sobie coś zrobić na nich.


Wzór znalazłam kiedyś na internecie, ale bazą był granatowy kolor. A że przed nimi miałam granatowe paznokcie (nie zrobiłam im zdjęć, ale kiedyś jeszcze je zrobię) to pomyślałam, dlaczego by nie spróbować z miętowym. Efekt mnie zaskoczył. Nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodobają :)



11 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P