Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 30 października 2013

Różowa koszula

Ostatnio znowu zapomniałam o tym, że mam parę zdjęć moich strojów dla Was. Niestety jak czegoś sobie nie zapisze to zapomnę  xD Taka mała skleroza. Ale nigdy nie jest za późno na pokazanie zapomnianego outfitu.

Byłam tak ubrana gdy szłam z Kamilą na XXXVIII Międzynarodową wystawę i giełdę. Nie było wtedy bardzo ciepło, ale też nie za zimno. Jak na wrzesień to w sam raz ;) Ubrałam wtedy koszulę kupioną dosyć dawno w sh. Strasznie spodobał mi się jej kolor. Wcześniej nie wiedziałam, do czego ja ubrać, ale chyba idealnie dobrałam do niej resztę rzeczy.





Koszula - sh | Sweterek - sh | Spodnie - ??? | Buty - DeeZee | Płaszczyk - sh | 
| Ozdoba na kołnierzyk - Primark | Torba - Diverse |

9 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P