Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 16 października 2013

Sklepy internetowe

Ostatnio (przynajmniej według mnie) zauważyłam że wiele osób przekonało się do zakupów przez internet. Sama to nawet zobaczyłam u siebie. Kiedyś nie byłam do tego przekonana, no bo jak przymierzyć, jak zobaczyć jak w tym wyglądam. Przekonałam się dopiero gdy stwierdziłam ze czasami wyjdzie mi to taniej i jest to wygodniejsze. Zauważyłam ze na internecie jest większy wybór niż w sklepach, to też jest wielki +.
Co do dzisiejszego posta, postanowiłam wybrać 3 sklepy internetowe, w których jestem zakochana. Oczywiście jest ich więcej, i mogłabym ich  tu pokazać więcej, ale nie widzę takiej potrzeby.
To co zaczynamy :D

Na pierwszy ogień idzie LOCAL HEROES. Znalazłam ich stronkę już parę miesięcy temu. Zakochałam się w tych koszulkach, bluzach, torebkach... we wszystkim. Gdybym wygrała milion w totka pierwsze co bym zrobiła - zamówiła wszystko z Local Heroes ^^




Kolejny sklep, czyli MISBHV (rozwinięcie skrótu to MISBEHAVE!) odkryłam dzięki mojej koleżance z klasy. Pewnego dnia przyszła w białej koszulce z napisem "NA$TY". A że jestem fanem białych koszulek z napisami, postanowiłam za wszelką cenę znaleźć ten sklep. Jestem pozytywnie zaskoczona tym co oferują.




No i jak to się mówi na koniec najlepsze xD YOUR SWAGY jest dość młodym sklepem. Jak na razie oferuje jedną koszulkę, ale nadal czekam na wiele, wiele więcej. Zdecydowanie przypadnie Wam do gustu.




Co myślicie o tych sklepach internetowych? 
Jakie macie zdanie o kupowaniu przez internet? 

11 komentarzy:

  1. Kocham Local Heroes;*Ale jak na razie mnie na to nie stać;D
    Też ostatnio się przekonałam do kupowania na necie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo nowości , nie słyszałam o takich Dzięki !!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tych sklepów wcześniej.. Ja raczej preferuję zwykłe sklepy.. Wolę móc przymierzyć, zobaczyć na żywo... Ale czasem się zdarzy, że kupię coś na internecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znalałam tych sklepów wcześniej, póki co ubrań jeszcze nie kupowałam on-line, wolę je najpierw zmierzyć, zwłaszcza spodnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 90% moich ubrań jest kupionych przez internet ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się polubiłam ze sklepami online:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P