Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 17 listopada 2013

Aparatka

Oj trochę mnie tu nie było. Niestety w ostatnim tygodniu miałam wiele spraw na głowie. Między innymi w czwartek byłam u ortodonty na założeniu aparatu na górę. Przez to nie miałam też ochoty nawet na włączenie laptopa. Niestety zęby mnie strasznie bolą, ale tego mogłam się spodziewać. Postanowiłam, że teraz wolę pocierpieć żeby potem mieć pięknie prosty zgryz i zęby. Jak na razie jak już mówiłam mam tylko górę, ale za 3/4 miesiące będę mieć zakładany dół. Trzymajcie za mnie kciuki ;)


7 komentarzy:

  1. heheh pamiętam jak ja nosiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się przymierzam do pójścia do ortodonty,ale się boję trochę ;/

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałabym mieć, a ile płaciłaś za swój aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za samą górę 2,200 zł.

      Usuń
    2. niby cena prostych zębów nigdy nie jest za wysoka, ale jednak trochę drogo :-)

      Usuń
  4. Ja ju z aparat noszę ponad 2 lata , mam nadzieje że wkrótce go się pozbędę. Niestety tez mnie czeka jeszcze dół :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P