Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 24 listopada 2013

Mobile blog

Ostatnio zmieniłam telefon. Pożegnałam swojego Samsunga Galaxy, a przywitałam Sony Xperie M <3 mam teraz o wiele więcej miejsca na telefonie, wiec ściągnęłam sobie aplikacje bloggera. Teraz w każdym miejscu i o każdej porze mogę napisać, post ;)


Jedno, czego jeszcze nie ogarnęłam, to moderacja komentarzy tam ^^
Ktoś z Was korzysta z takiej aplikacji?

6 komentarzy:

  1. nie wiem o co kaman:D heheh nie używam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą aplikację na telefonie, ale rzadko korzystam. Co do komentarzy to ci nie pomogę, bo sama mam wylączoną moderację ;P

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nie ma tam własnie moderacji komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pomogę, bo nie mam aplikacji bloggera w telefonie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ta apkę, ale moderacji tam nie znalazłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj ... ja tez musze zmienić telefon bo mój Galaxy Mini jest już w kiepskim stanie ...

    http://madeleinelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P