Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 6 listopada 2013

Moja lista przebojów

Znowu przychodzę do was z piosenkami które ostatnio słucham. Kolejny muzyczny misz-masz ;)

Zakochałam się w niej. Nie ma co tu dużo pisać, wstawki z filmu "Król Lew"... po prostu cudo *.*



Piosenka znaleziona przez przypadek. Poruszył mnie w niej tekst, idealnie opisywał moje ostatnie przeżycia.



Ostatnio krążyłam po YT, w poszukiwaniu fajnych coverów. Najpierw natknęłam się właśnie na cover piosenki OneDirection w ich wykonaniu, ale zobaczyłam na pasku ich piosenki. Zdecydowanie jestem na tak :)


Tłumaczenie tej piosenki - zdecydowanie TAK :)


Dosyć stara piosenka ;) Ale tutaj też istotą dla mnie był tekst.



Piosenka z serialu "Austin i Ally". Podrzucona przez moją kuzynkę ;) 


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam niektóre z tych piosenek, szczególnie "Wake Me Up When September Ends" ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam piosenki Edyty Bartosiewicz - wszystkie świetna wokalistka :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne piosenki,pierwszy raz większość słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie zespół green day :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome things here. I'm very happy to peer your article.
    Thanks a lot and I am looking forward to touch you.
    Will you please drop me a e-mail?

    Here is my page ... childrens clothing Johannesburg

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz większość słyszę. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nutki ale moim hitem wszech czasów zawsze będzie Living' on a prayer Bon Jovi. Za każdym razem mam ciarki jak tego słucham :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P