Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 25 listopada 2013

New in...

Korzystając z wolnej chwili (dziś nie poszłam do szkoły, ponieważ nie zrobiłam wielu lekcji przez weekend i mi zabrakło jednego dnia ^^) chciałam Wam pokazać nowości u mnie w pokoju i w szafie ;)
Na początku chciałam podziękować za wszystko, dziękuję, że byliście ze mną w dniu moich urodzin ;)

Ramka ze zdjęciem jak i obrazek, który oprawię w antyramę powędrują na moją ścianę. Serduszko, które tam leży to taki podręczy termofor, na pewno się przyda na narty, wtedy, gdy moje ręce są jak kostki lodu. 

Pomarańczowe żelki frugo - szczęście zamknięte w glucie <3

 Bardzo dziękuje Ali za ten rysunek <3

 Tą uroczą książkę z pomysłami DIY dostałam od moich cudownych koleżanek z klasy. Bardzo dziękuję ! Jesteście cudowne !

  Torebka - w starym stylu, a do tego biały ciepły komin. No i płyta Dawida Kwiatkowskiego <3

 Anioł Radości :) Kaktus i drzewko miłości - nareszcie mam roślinki w pokoju :)  

 Keep Calm and Carry On!

I na koniec uroczy koteł, z którym uczę się historii :D

9 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P