Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 19 listopada 2013

Nietypowa lista must have ;)

Oj zbierałam się do tego posta od jakichś dwóch tygodni ;P Nie będzie to typowa lista, bo pojawią się tu zarówno ciuchy, jak i inne rzeczy, które chce w najbliższym czasie kupić, jak i.... Zobaczycie sami ;)

1. Mieć w szafie masę białych koszulek z masą różnych nadruków. Między innymi chciałabym żeby były w nich koszulki z Local Heroes i MISBHV.



2. Czarna torba, nie za duża ani nie za mała, tak żeby pasowała do wszystkiego. 


3. Czarne gumowce. Tego mi najbardziej brakuje w deszczowe dni.


4. Masę naszyjników. A na początek to muszę sobie załatwić złoty łańcuch. Na początku nie byłam do niego przekonana, ale teraz zdecydowanie muszę go mieć. 


5. Pomarańczowe ramki na zdjęcia. Zdecydowanie są mi teraz potrzebne, mam tyle zdjęć do powieszenia, a w sklepach jest tak strasznie mało ramek pomarańczowych. Nie wiecie czasem gdzie można takie kupić?


6. Obudowy na telefon - czyli to, w czym jestem zakochana. Akurat tu widać obudowy na Iphone'a. Niestety takiego telefonu nie mam, ale przecież na inne telefony też są obudowy xD Zdecydowanie musze sobie parę kupić.


7. Dysk przenośny. Jest mi tak strasznie potrzebny, ponieważ już na moim laptopie nie mieszczą się wszystkie zdjęcia ;<


8. Kupek termiczny z STARBUCKS. Uwielbiam zimą brać ze sobą do szkoły gorącą herbatę czy kawę.


9. Odwiedzić masę kawiarenek ze znajomymi a zwłaszcza z Kamilą. Obydwie uwielbiamy takie miejsca.


10. Odbyć w wakacje podróż do Francji, a zwłaszcza zwiedzić Paryż wzdłuż i w szerz ;)


11. Wybrać się na największe zakupy ever. Czyli pojechać do Primarka. 


9 komentarzy:

  1. Widziałam pomarańczowe ramki w Pepco.
    Też chce jakąś obudowę na telefon, ale na mojego nie dostane żadnej. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna lista ;-)
    Też bardzo chciałabym jakieś śmieszne obudowy na telefon, ale niestety na mój nie ma takich :(

    OdpowiedzUsuń
  3. obudowa na telefon i czarna torba pasująca do wszytskiego tez by mi sie przydała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam już wprimarku tam jest ge-nial-nie! :)
    chodziłabym tam co miesiąc, jakbym mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui na telefon bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P