Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 21 listopada 2013

Pierwsza płyta z autografem

Jak niektórzy wiedzą, dziś w krakowskiej Bonarce Dawid Kwiatkowski podpisywał nowo wydana płytę. Byłam zawiedziona ze nie mogłam iść tam osobiście. Ale mój chłopak, postanowił, że załatwi mi tą płytę z autografem. Oczywiście od niego wysłuchałam także szczegółową relacje ^^ Najbardziej rozbawiła Maćka z dziewczynami w kolejce. Gdy dowiedziały się, że Maciek specjalnie stoi po autograf dla mnie, stwierdziły, że same chciałyby takiego chłopaka xD

Jestem tak szczęśliwa, że mam tą płytę, że aż skaczę pod sufit. Już nie mogę się doczekać, kiedy ja przesłucham ;)



Oprócz autografu jest jeszcze napis "17 uro", akurat złożyło się tak, że w dzień moich urodzin było podpisywanie płyt ^^

P.S W następnym poście pokarze, co dostałam na urodziny :)

8 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaa! gratuluję ;)
    Z reguły go nie słucham , nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah...świetnego masz chłopaka!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie wiedziałam, że mieszkasz w Krakowie :)) Też tu mieszkam.. I właśnie kurczę żałuję że nie poszłam.. Może i nie jestem jakąś wielką fanką Dawida, ale muszę przyznać że piosenki ma świetne, więc jego autografem bym nie pogardziła :P
    Masz świetnego chłopaka ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze, bo ja jeszcze nie mam żadnej płyty z autografem, mam tylko jedno zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopaka tylko pozazdrościć ;)
    +Zapraszam do mnie ,nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P