Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 11 listopada 2013

Sposób na nudę ;)

Ostatnio powróciłam do robótek ręcznych. Od dawna strasznie mnie to kręci. Lubię czasami sobie coś stworzyć i postawić w pokoju, czy ubrać na siebie. Jak dla mnie jest to oryginalne, ponieważ każdy zawsze zrobi coś innego. 

1.  Na początek cudowna kartka. Gdy ją zobaczyłam to pierwsze, co mi przyszło na myśl to WALENTYNKI ! Wiem, wiem, jeszcze trochę czasu do nich jest :)


2. Jak wiecie (albo nie wiece xD) jestem molem książkowym. Uwielbiam mieć masę książek w pokoju. W wakacje czytam jedną za drugą. Te piękne zakładki zdecydowanie zachęcają do czytana książek. 


3.  Bardzo lubię siedzieć wieczorami przy stole z masą świeczek, ale tylko na ogrodzie. Jak mam zapalić około 20 świeczek w domu, to się obawiam, że coś się stanie. To diy, co widzicie poniżej bardzo mnie zaciekawiło i zdecydowanie muszę to kiedyś zrobić ;) Ciekawe czy będzie pachniało mandarynką ^^


4. Cudowne "ubranka" na kubki. Gdybym tylko umiała roić na drutach, zrobiłabym cos takiego :)

5.  Kolejny pomysł na bardzo oryginalne opakowanie prezentu. Na zdjęciu widzimy jak akurat chowają tam cukierki, ale dlaczego nie schować tam jakiegoś małego drobiazgu ;)

6.  Ten pomysł mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Tutaj akurat mamy zestaw z gotowymi pudełeczkami pod wymiar, ale przecież zawsze można z kawałka tektury skleić pudełeczka i je ładnie okleić. A po co to? Już mówię. Jest to świetny organizer dla uczniów, studentów, osób pracujących w biurach, szkołach, przedszkolach, itp. A nawet dla dziewczyn, na poukładanie wszystkich, kredek, tuszów, cieni, pudrów ;)  Przecież zamiast wszystko mieć w jednym pudełku i za każdym razem coś szukać, to lepiej żeby wszystko miało swoje miejsce. Jest to praktyczne i  oryginalne. 


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ręczne robótki! Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pudełka w pudełku przydałyby sie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję od dawna;)
    kiedys tez robilam takie gadzety;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł!
    Zapraszam Cię do siebie, na mojego bloga, gdzie znajdziesz nowinki modowe, wywiady oraz ciekawe publikacje. Mam nadzieję, że zajrzysz :) http://www.tinycarrie.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P