Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 26 grudnia 2013

50!

W pierwszy dzień świąt moi dziadkowie mieli 50 rocznice ślubu. Z tej okazji urządziliśmy im małe przyjęcie niespodziankę. Po raz pierwszy widziałam takie zadowolenie na twarzach moich dziadków. Bardzo się cieszyłam z tego spotkania rodzinnego ;)



A tu kawałek mojego stroju ;) Światło było tam makabryczne, dlatego zdjęcie jest takie ciemne ;<

7 komentarzy:

  1. Ciekawa data na ślub.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie zdjęcie :) Gratulacje dla dziadków, pół wieku razem... To się nazywa miłość! :)
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. brać ślub w święta? O.o
    dziwnie trochę.
    niemniej jednak fajnie, że twoi dziadkowie są ze soba juz tak długo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego dla dziadków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rocznica slubu w swieta, fajowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. slodziak <33 lubie takie dzieciatka. duzo masz kuzynek??? ile maja lat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam trochę kuzynek ;D
      Ewelina - 23 lata
      Adusia - 20 lat
      Aneta - 17 lat
      Tosia - 6 miesiecy

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P