Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 3 grudnia 2013

Charlie

Ostatnio z Maćkiem gdy mamy wolną chwile staramy się nadrabiać wszystko filmy  które mamy na swojej liście. Dlatego własnie oglądnęliśmy film pod tytułem "Charlie".


Opis filmu:
Nastoletni Charlie (Logan Lerman) jest uczniem pierwszej klasy liceum w Pittsburgu. Nieśmiały i wyobcowany outsider nie ma lekko w nowym środowisku. Nie pasuje do żadnej grupy, a jego niekonwencjonalne poglądy nie ułatwiają mu procesu dopasowywania się do innych. Pierwsze miłosne doświadczenia, samobójstwo przyjaciela, relacje w rodzinie, narkotyki – z tym wszystkim Charlie zmaga się samotnie, aż do chwili, kiedy jego inteligencję i wrażliwość zauważają Sam (Emma Watson) i Patrick (Ezra Miller).

Film zdecydowanie przypadł mi do gustu. Chłopak który ma problemy psychiczne, no nie ukrywajmy tego... Jego przyjaciele którzy mu pomagają... Historia idealna. A do tego imprezy i masa przygód. Zdecydowanie takie filmy to moje klimaty :)




Oglądał może ktoś ten film? Co o nim myślicie?

6 komentarzy:

  1. Nie oglądałam, ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubie takie filmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film. Rewelacyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam tego filmu, ale słyszałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P