Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 1 grudnia 2013

Memories of Prague

Czasami lubię przeglądać zdjęcia z moim małych podróży. Wspominać, co zobaczyłam, zwiedziłam. Dlatego właśnie z małą pomocą mojego chłopaka przygotowałam dla Was filmik z Pragi. Zobaczycie w nim wszystko, co wiąże się z zakupami. Sklepy, wystawy, no i wnętrze wielkiego New Yorkera!
Mam nadzieję, że film Wam się spodoba :)


Co myślicie o takich filmikach? Robić jeszcze takie ?

7 komentarzy:

  1. Fajny filmik.:) Narobiłaś mi ochotę na zakupy. <3
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób więcej takich filmików!Pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie masz jakiegoś filmu co Ty nagrywałaś siebie albo swoich znajomych w Pradze? Czy robiliście tylko zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Praga- marzenie *____*

    zapraszam do nas, nowy post: http://boss-y.blogspot.com/2013/11/muzyczny-listopad.html ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P