Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 27 grudnia 2013

New in!

W końcu udało mi się zebrać do napisania tego oto postu. Jak tytuł mówi będzie o moich nowościach w szafie i nie tylko. 
Większość rzeczy, które dostałam są z Szwecji, przywiózł mi je Maciek od jego ciotek, które prowadzą wielki secondhand. Jestem z tych rzeczy bardzo zadowolona, ponieważ idealnie pasują do mojego stylu. Jeszcze raz bardzo dziękuję!



 1. Sukienka - no name
2. Koszulka - DIVIDED
3. Tregginsy - pieces
4. Top - eve
5. Spodenki - BIK BOK
 6. Koszulka - trafaluc
7. Spodenki - Victoria Beckham
8. Koszulka - no name
9.  Koszulka - BIK BOK
 10. Bluza - ESPRIT
11. Spodnie dresowe - H&M
12. Koszula - MONKA
13. Kombinezon - DIVIDED
 14. Koszulka - LINDEX
15. Koszulka - THE  BLACK LABEL COLLECTION
16. Koszulka - DESIGNERS REMIX COLLECTION BY CHARLOTTE ESKILDSEN
 17. Koszulka - Superlove
18. Sukienka - HEY
19. Sukienka - INDJSKA
 20.Sukienka - ZARA
21. Sukienka - ZOUL
22. Tunika- MORI
 23. Strój kąpielowy - H&M
24. Biżuteria - no name
25. Zegarek - EdHandy
 26. Rajstopy - no name
Dostałam jeszcze wiele rzeczy, ale niestety zdjęcia wyszło dość niewyraźnie, miedzy innymi dostałam kurtkę z Vero Mody, z której jestem bardzo zadowolona, w najbliższym czasie ja zobaczycie :)

A teraz prezenty ;) 

1. Torebka (ciemna) - Loren
2. Torebka (jasna) - no name
3. Poduszka - no name
4. Koszulka - Sinsay
5. Lakier - simple Beauty
6. Bransoletka - Sinsay
7. Kalendarz - no name
8. Bransoletka - no name.
9*. Dostałam jeszcze pantofle, takie słodkie różowe, ale zapomniałam im zrobić zdjęcie xD

Moja szafa pęka z nadmiaru ciuchów ;) Ale teraz na pewno będzie więcej outfitów ;)

7 komentarzy:

  1. Łojej ile rzeczy! :o :D Bardzo Ci ładnie na zdjęciach nr 3 i 18.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dobroci! :)
    Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaa ile cudnych rzeczy! Bluzka z połówką serca<3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P