Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Przyjacielski dzień :)

Dziś przed południem spotkałam się, z moją koleżanka z gimnazjum - Anią. Choć widzimy się niemal codziennie w szkole, to potrzebowałyśmy takiego dnia na nasze pogaduchy. Najpierw poszłyśmy na rynek z nadzieją, że spotkamy kogoś, kto będzie występować na rynku w sylwestra. Jakby ktoś nie wiedział to w tym roku TVN zorganizował na krakowskim rynku sylwestra ;)


Tu na zdjęciu próba Patrycji Kazadi ;)

Następnie przespacerowałyśmy się do Galerii Krakowskiej. Byłyśmy troszkę zziębnięte, więc od razu zdecydowałyśmy, że na szczęśliwe zakończenie roku 2013 napijemy się kawy z Starbucks'a.
Wypiłam przepyszne cappuccino z białą czekoladą ;)



A o 16.30 widziałam się z znajomymi na lodowisku, a zdjęcia i (może) filmik pokażę w kolejnym poście, ponieważ muszę dostać materiały ;)

7 komentarzy:

  1. Szkoda,że u mnie nie ma Starbucks'a:c

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na te zdjęcia i miejmy nadzieję również film ;) Pochodziłabym po jakichś galeriach :) czkam na następny post +obserwuję :) Wpadnij do mnie w wolnej chwili http://loveilivesiforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miły dzień,
    życze szczesliwego nowego roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja byłam na rynku dopiero koło 21, więc widziałam tylko idealną grę świateł..

    wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P