Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 15 grudnia 2013

Spacer

Moja wczorajsza sobota, była dość aktywna. Rano pojechałam do mojej babci, zająć się moją kochaną młodszą kuzynką ;) Jednak taka forma odpoczynku mi zdecydowanie pasuje.
Dziś za to muszę usiąść nad lekcjami. A na 19 zapraszam wszystkich mieszkańców Krakowa na Rynek Główny, ponieważ chór "Jaszczwóry" będzie występować ;)


11 komentarzy:

  1. nosisz okulary, czy to tzw zerówki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę normalnie okulary, już od 11 lat ;)

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam opiekować się małymi dziećmi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O , jak słodko :) Ja jednak nie przepadam za małymi dziećmi ;P

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ruch to zdrowie, najlepsza forma odpoczynku kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. można wasz chór spotkać na jakiejś pasterce w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, w kościele Redemptorystów na koronie ;)

      Usuń
  6. Słodko :D Chórek? Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię się tak zajmować młodszymi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P