Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 8 grudnia 2013

Wspólna nauka

Może nie uwierzycie w to, co teraz napiszę, ale tak, pomagam maturzyście uczyć się do matury ^^ Niestety mobilizacja jakaś musi być, chociaż wiele rzeczy jeszcze sama nie brałam, i w ogóle mogę ich nigdy nie brać (no, bo jestem nową podstawą programową), to zawsze się sama czegoś poduczę. Bałam się, że razem z Maćkiem tylko będziemy się kłócić przy rozwiazywaniu zadań, ale jednak moje myślenie było błędne. Wspólna nauka to idealne rozwiązanie, no, bo co dwie głowy to nie jedna. Matematyka, chociaż to nie najłatwiejszy przedmiot, jak na razie nie sprawia nam trudności, zobaczymy jak z polskim - przecież to mój konik - wiec nie powinno być źle? 

A Wy uczycie się z kimś, czy wolicie sami siedzieć przy książkach? 


A na zdjęciu właśnie magiczna stereometria, o której nie mam zielonego pojęcia, ale co tam damy radę!

6 komentarzy:

  1. Haha uczę się ale niby osobno a razem.:)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie,zazwyczaj kiedy się z kimś uczę,kończy się gadaniem na okrągło i nawet nie zaglądnieciem do materiału :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę się uczyć sama, jakby był ktoś obok, to pewnie bym tylko gadała i nici z nauki :D
    Pozdrawiam :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czasami pouczyć się z kimś :) Zdarzało się, że ta osoba wiedziała o czymś czego ja nie wiedziałam i na odwrót, więc się uzupełniałyśmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole się uczyć sama jakoś lepiej mi do głowy wtedy wchodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uczę się przez skype z moim chłopakiem czasami przed sprawdzianami z matmy :P A co do Podstawy - owszem, niektóre z rzeczy które oni mają, my na maturze mieć będziemy, za to my będziemy mieć maturę rozszerzoną o wiele działów których oni ani się nie uczyli, ani nie będą się uczyć. Taka prawda.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P