Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Z połyskiem

Zauważyłam, że bardzo rzadko maluje paznokcie. Jak już znajdę wolną chwile to wyciągam wszystkie lakiery, w internecie szukam inspiracji no i biorę się do malowania. Ostatnio naszło mnie na czarne paznokcie, kiedyś jeszcze zarzekałam się, że nigdy nie pomaluje paznokci na czarno... W sumie sama nie wiem, dlaczego wybrałam czarny... Po pomalowaniu czegoś mi na nich brakowało, dlatego chwyciłam złoty lakier, który akurat miałam pod ręką i zrobiłam parę wzorków :P 



Co myślicie o takim połączeniu ? Mi się strasznie kojarzą z świętami i choinką :)

7 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają, tak trochę świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wzór, w sam raz na święta czy sylwestra :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://mesaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P