Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 31 lipca 2013

Labolatorium mody

Już dosyć dawno byłam z moją koleżanką na pokazie mody SAPU (Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru). Pokaz był naprawdę bardzo fajny, i strasznie mi się spodobał. Był to pierwszy pokaz na którym byłam. Mam masę zdjęć które zrobiła moja koleżanka i specjalnie dla Was skleiłam je w film.

wtorek, 30 lipca 2013

Desery

Specjalnie dla mojej kuzynki robię ten oto post. Zwracam się do Was z prośbą o jakieś fajne przepisy na desery. Ciasteczka, ciasta, torty, puddingi. Wszystko mile widziane u mnie na mailu : asia.mania3@spoko.pl
Oczywiście coś postaramy się upichcić.. Wiec czekamy na przepisy ;)


poniedziałek, 29 lipca 2013

Jak spędzacie wakacje ?

Pewnie teraz leże sobie nad basenem i się opalam, albo pływam sobie w morzu... A Wy jak się bawicie ? Wyjeżdżacie gdzieś, czy raczej macie zwariowane wakacje w mieście.. No bo przecież niezależnie od sytuacji, żadne wakacje nie mogą być zmarnowane :)


niedziela, 28 lipca 2013

D.I.Y

No to kolejny post z pomysłami na DIY:

1. kolejny pomysł na kołnierzyk. Strasznie mi się spodobał i nei mogłam pomyśleć że Wam go tu nie pokarzę.

sobota, 27 lipca 2013

Zapomniane

Uzbierało mi się parę moich strojów których zapomniałam opublikować na blogu. No niestety czasami już się gubię w moich postach. Ale dlaczego by ich tu nie pokazać....

1. Strój już na cieplejsze dni.. ale zakolanówki świadczą o tym że nei było znów tak gorąco... Pewnie miałam jeszcze sweterek, który tu się gdzieś zapodział.
 bokserka - sh | spodenki - sh | zakolanówki - ??? | zegarek - me to you

2. A oto mój strój galowy na dyżur.... Może i spódniczka trochę za krótka jak na szkołę.. ale nic mi żaden nauczyciel nie powiedział.
marynarka - tandeta | koszula - ??? | spódnica - new yorker | lity - pożyczone od  koleżanki 
PS. sama chcę sobie takie lity kupić ^^

3. Strój...Pamiętam... byłam tak w szkole jak zdawałam po raz ostatni geografię, a później pojechałam z koleżanką na zakupy ^^ Że bluzeczka jest bez ramiączek to ubrałam do niej sweterek.
sweterek - house | bluzeczka - reserved | spodenki - sh | okulary - sklep w Hiszpanii

4. Strój.. już z wakacji.. ale z tych chłodniejszych dni.. Chyba nawet wtedy padało.. jak mnie pamięć nie myli xD  Do tego mialam jeszcze trampki, których na zdjeciu nie mam...
sweterek - sh | spodnie - sh | trampki - converse

piątek, 26 lipca 2013

Jak dbać o paznokcie ?

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejna poradą, czyli jak dbać o paznokcie.

Jak dbać o paznokcie - domowe sposoby
- Olejek rycynowy to sprawdzony sposób na poprawę wyglądu paznokci i skóry wokół nich.
- Oliwa z oliwek z sokiem z cytryny. Nawilża i lekko rozjaśnia kolor płytki (np. po malowaniu ciemnym lakierem, gdy nie użyłaś bazy).
- Dieta. Bogata w białko, wapń, żelazo, cynk i krzem pomoże utrzymać paznokcie w dobrej kondycji. A więc powinna być dobrze zbilansowana i pełnowartościowa.

czwartek, 25 lipca 2013

Dzisiaj post poświęcony specjalnie Maćkowi. Jesteśmy już razem pół roku i zdecydowanie jest to najlepszy okres w moim życiu :) Nie wiem co bym bez niego zrobiła, wprowadził do mojego nudnego szarego życia, kolory i mnóstwo energii. Zmieniła mnie całkowicie.

‘Zainspirowana kolorem jego oczu, 
brzmieniem głosu, 
zapachem perfum, 
dotykiem dłoni. 
Zainspirowana jego obecnością.’


Uwielbiam to jego zdjęcie ;) HUG ?!

środa, 24 lipca 2013

Odpowiedzi do tagów

Zostałam nominowana w paru tagach... Z chęcią odpowiedziałam na te pytania. Jak chcecie to możecie mi zadawać tutaj kolejne pytania, po powrocie chętnie n nie odpowiem. 


 Jak zaczęła się Twoja przygoda z bloggowaniem?
Mówiłam już to wiele razy. Najpierw pisałam notki tylko na photoblogu, a później przeniosłam się na bloggera.
Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Wiele rzeczy, spotykać się ze znajomymi, chodzić na zakupy, zdjęcia, czytać książki, tańczyć, słuchać muzyki.
Co daje Ci bloggowanie?
Bloggowanie wzbudziło u mnie wiele pozytywnych cech. Np. otworzyłam się do ludzi. Wcześniej zwykłe powiedzenie ‘cześć’ sprawiało u mnie stres. A teraz bez problemu poznaje nowe znajomości.
Jakie są Twoje marzenia?
Moje marzenia.. hm…. Nie mam jakichś konkretnych marzeń.
Co chcesz osiągnąć w swoim życiu?
Chce dobrze skończyć szkołę, założyć rodzinę, odnaleźć szczęście w życiu.
Jakie znaczenie ma dla Ciebie przyjaźń?
Akurat dla mnie przyjaźń ma wielkie znaczenie, dlatego zanim komuś zaufam muszę go dobrze poznać.
Imiona przyjaciół?
Aneta.
Jak dużo czasu poświęcasz bloggowaniu?
Poświęcam tyle czasu ile mam do dyspozycji. Zawsze wszystko staram się rozplanować.
Masz jakieś zwierzątko?
Już nie, ale miałam chomiki.
Film vs. książka?
Zależy, kiedy i gdzie, ale bardziej ciągnie mnie do książek.
Czego nie lubisz?

Oj… trudno się tak teraz określić.


Jakie masz hobby?
Moje hobby… sama nie wiem.
O czym marzysz?
Jak pisałam powyżej… nie mam konkretnych marzeń.
Czy masz motto życiowe?
Nie mam.
Ulubione zwierzę?
Wszystkie oprócz insektów, owadów, robali.
Czego najbardziej się boisz?
Pająków i horrorów.
Gdzie planujesz spędzić wakacje?
Obecnie: Dalmacja i Morze Bałtyckie. A za rok to się zobaczy jeszcze.
Co Cię zainspirowało, że założyłaś bloga?
Nie było konkretnej inspiracji. Po prostu tak samo od siebie to wyszło.
Ulubiony wokalista/ka?
Nie posiadam.
Grasz na jakimś instrumencie?
Uczę się na gitarze.
Ulubiony kraj?
Francja.
Interesujesz się modą?
Może tego po mnie nie widać, ale tak.

wtorek, 23 lipca 2013

Trip to Prague

Już dosyć dawno byłam na trzydniowej wycieczce w Pradze, lecz nigdy nie mogłam się zebrać do napisania posta o tej wycieczce. Nie pojechałam z moja obecną klasą, tylko dołączyłam się do 2j (już 3j), mieli parę wolnych miejsc i mogli zabrać ze sobą osoby z innych klas. Wiec dlaczego by nie jechać ? Cenowo wycieczka bardzo się opłacała. Wycieczek było masa, jedna 8 godzinna, po której już nic nam się nie chciało robić. Co do hotelu, bardzo fajny, wiele pięter, więc zabawy w windzie były mile widziane. Właśnie dzięki tej windzie razem z moją koleżanką Anią poznałyśmy wiele osób ^^. Jedzenie... wyjątkowo dobre, a to wszystko dzięki temu że ten hotel na parterze, ale w drugim skrzydle miał technikum gastronomiczne.
Specjalnie dla Was wybrałam najlepsze zdjęcia z Pragi i skleiłam je w film, ponieważ nie wiem czy w poście wypada dawać ponad 170 zdjęć. Wszystko na filmie jest ułożone chronologicznie, wiec możecie się czuć jak na wyciecze w Pradze.
Oczywiście na filmie nie ma samych zabytków ;)


Nie miałam serca zanudzać was historia i niestworzonymi rzeczami z tego miasta.. zresztą przyznam się bez bicia nie zawsze słuchałam przewodnika xD

poniedziałek, 22 lipca 2013

Dawka muzyki

Przyszedł czas na moją playlistę. Tworzyłam ja dość długo więc jest tego troszkę. Wszystkie utwory mają w sobie coś oryginalnego, a to tekst, a to wykonanie, a to teledysk. Słucham różne piosenki wiec będzie to mega wielki koktajl muzyczny.









niedziela, 21 lipca 2013

DALMACJA BEJBE !

Już dziś o godzinie 17 jadę na kolonię do Dalmacji :) Przez 10 dni będą się pojawiać zaplanowane przeze mnie posty, ponieważ tam nie będę mieć laptopa, a przez telefon nei da się pisać postów :c Ale możecie śledzić mojego INSTAGRAMA ponieważ tam najprawdopodobniej coś się może pojawić ;)

Papapa.... Do zobaczenia za 10 dni :)



A jeszcze dwie sprawy :
1. Po przyjeździe zrobię wielką fotorelację.
2. Dziękuję za wszystkie komentarze które będziecie pisać pod moja nieobecność. Postaram się odwiedzić potem Wasze blogi ;)

piątek, 19 lipca 2013

Słoneczny strój ;)

Dziś jeszcze post z zdjęciami zrobionymi wczoraj. Znowu postawiłam na creepersy, bo na takie dłuższe spacery są wyjątkowo wygodne. A do ego mój kochany T-shirt z kotem = <3
T-shirt - house | spodenki - sh | creepersy - kupione przez internet | okulary - sklep w Hiszpani

czwartek, 18 lipca 2013

Słonecznie

Dzisiaj spotkałam się z Anią. Głównym powodem były zdjęcia. A że ja nigdy nie mam nic przeciwko zdjęciom, to wstałam o tej 8 żeby zdążyć na 10 na autobus. Słońce prażyło niemiłosiernie, dobrze że od czasu do czasu powiał jakiś wietrzyk. Zdjęcia wyszły cudowne, znalazłyśmy świetne miejscówki ;) Chwile pogadałyśmy, pooglądałyśmy zapowiedzi do filmu 'Minionki rozrabiają' i zebrałam się do domu, bo na wieczór jestem umówiona z moją koleżanką Kasią.



środa, 17 lipca 2013

Z Magdą ;)

Wczoraj przyjechała do mnie moja przyjaciółka z gimnazjum Magda. Już tak strasznie długo się nie widziałyśmy i musiałyśmy pogadać. Fajnie tak posiedzieć. jeszcze pooglądałyśmy razem serial na internecie i poszłyśmy się przejść porobić zdjęcia ;)


Przy okazji Magda zrobiła mi zdjęcia mojego stroju ;)

Kurteczka - sh
Bokserka - ???
Spodenki - sh
Creepersy - kupione przez internet

Wiem ze parę osób po prostu nienawidzi tych butów, ale niech mówią co chcą są tak strasznie wygodne że mogę w nich cały czas chodzić ;P

Nocna zmiana

Jest to mój pierwszy taki nocny post ;) Siedziałam tak i popatrzyłam na mojego bloga i coś mi się w nim przestało podobać. Na sam początek poszedł nagłówek, zdecydowanie już mi się znudził i go zmieniłam. Kombinowałam też z tłem, ale nic mi nie pasowało i moje kwiatki nadal pasują do niego najlepiej. Nie umiem określić się na jeden spokojny kolor, a te kwiatki idealnie opisują mnie, taką kolorowa zwariowana osóbkę.
Jak podobają wam się nocne zmiany ?? Dla porównania pokazuje stary i nowy nagłówek ;)


wtorek, 16 lipca 2013

Green nails ;)

No to przyszedł czas, na obiecany prze zemnie post o moich paznokciach, które sobie ostatnio zrobiłam. 


Inspiracją była czekolada miętowa, sama nawet nie wiem co mnie podkusiło żeby ją kupić skoro strasznie nie lubię miętowych czekoladek :O Ale przydała się, bo dzięki niej wiedziałam jak chce wymalować paznokcie ^^


Do wymalowania paznokci użyłam :
- pędzelek do paznokci, zakończony kulką z Avonu
- lakier simple Beauty mini nr 304
- lakier miss selene nr 155
- lakier miss selene nr ??? (nie wiem zamazał się :C)
- lakier miss selene nr 162
- lakier Golden Rose paris nr 236

A oto efekt mojej pracy, na palcu środkowym miały być kropki, ale że lakier nie współpracował tak jak chciałam to właśnie tym pędzelkiem zakończonym kulką zrobiłam cudowną kreskę, łatwiej się tym robi niż pędzelkiem ;)

poniedziałek, 15 lipca 2013

Fotorelacja (8 - 14.07.13)

Przepraszam, że nie napisałam jej w niedzielę ale do domu wróciłam późno i postanowiłam ze opublikuję wam ją dziś ;)

1) Przepyszna babeczka z truskawkami i jagodami. Mega słodka bomba kaloryczna ^^
2) Herbata Pickwick, uwielbiam je pic, zwłaszcza schłodzone.
3-6) Wypad z Anetą na zakupy. A w międzyczasie jeszcze byłyśmy n przepysznych lodach :)
7) Różowe, malutkie Timberlandy mojej małej kuzynki Tosi.
8) A oto właśnie kochana moja Tosia.
9) Prince polo.. kolejne słodkości ;)


10) kalendarz z motorami <3
11) Laki, pies mojej kuzynki.
12) Rummikub, w pochmurny dzień nie ma nic lepszego.
13) Luis, królik tez Anety. Kochane stworzenie.
14) Kartka z Międzyzdrojów od Moniki. Dziękuję bardzo ;)
15) Moje paznokietki, będzie specjalny post gdzie lepiej widać jakie są.


sobota, 13 lipca 2013

Weekend ;)

Weekend zdecydowanie udany :) Uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Z Anetą gadamy o wszystkim i o niczym, wygłupiamy się, jemy kanapki o 2 w nocy i chodzimy spać dobrze po 3. To się nazywają wakacje.
A jakie są wasze plany na wakacje ? Macie taka osobę z którą możecie spędzić nie wiadomo ile a dalej nie możecie się rozstać ?


Takie tam nasze wspólne zdjątko :) Nie wiem czy było już na blogu czy nie.

piątek, 12 lipca 2013

Kuzynki ;)

Wczorajszy dzień zaliczam do tych najbardziej udanych. Byłam u mojej kuzynki, która się niedawno urodziła. Kocham opiekować się takimi małymi szkrabami. Byłam z nią nawet na spacerze. ;)
Nic nie daje tyle radości co uśmieszek takiego małego dzieciątka. A na tym zdjęciu... dopatrzyłam się tego po tym jak dodałam ja na instagrama, robi taki lekki dzióbek. Nauczyła się już xD

A od jutra będę sobie nocować u dobrze znanej już na blogu Anety ;) (pewnie mnie za niedługo utłucze ze tyle o niej mówię, ale cóż cały czas się widzimy) Cały weekend razem.. Na pewno nam odwali.. a za niedługo razem jedziemy na obóz, ale o tym to później powiem :)


Teraz to mnie już na pewno zabije xD Ale to zdjęcie jest urocze.

czwartek, 11 lipca 2013

Z bliska ;)

Pewien anonim/anonimka w jednym z komentarzy napisał/a "Fajnie byłoby jeszcze gdybyś napisała skąd pochodzi każda rzecz, bo spodobała mi się kamizelka, a nie wiem gdzie taką dostać.", wiec dlatego postanowiłam napisać więcej o tym stroju ;)
Co do samej sukienki, kupiłam ją w secondhandzie za jedyne 5.40 zł ! Jestem naprawdę zadowolona z tego zakupu. Chociaż musiałam ją zanieść do krawcowej bo była ciut za szeroka.. ale nie kosztowało mnie to tak dużo. Pasek też jest z sh... ale ile kosztował to już nie pamiętam.. Wiem że strasznie go lubię, jak na niego patrze to kojarzy mi się z górami, i takimi prawdziwymi góralkami xD. Kamizelka dżinsowa, jest z lewi'sa i była kiedyś bluzką z długim rękawem. Niestety byłam dla niej tak okrutna, a dokładnie krawcowa.. Nie no żartuję.. troszkę urosłam i po prostu przestałam się mieścić w ramionach. A że na długość była dobra to poszłam do krawcowej, ładnie mi to obcięła i obszyła. I w efekcie mam kamizelkę. : ) A buty to inna historia. Może te nie do końca pasują, ale chyba nie jest najgorzej. Niestety mam z moimi stopami mały problem. Są niewymiarowe. A nie produkują butów z numerem 37.5. Więc balerinki odpadają, bo a to za małe a to za duże.. W trampkach bym się ugotowała... A innych butów poza sandałami nie mam :C Co do całości... już nie pierwszy raz mam ten zestaw na sobie. Jakoś mi się spodobał i nie uważam że jest zły. Ubieram się na swój sposób. Czasami kieruję się tym co jest modne, albo jak co nosić. Ale czy każdy musi wszystko ubierać tak jak trzeba. Dla mnie w modzie najważniejsze jest to żeby każdy tworzył swój idealny styl.

Kamizelka - Levi's | Sukienka - sh | Pasek - sh | Buty - Boti 

wtorek, 9 lipca 2013

Groszki ;)

Niedawno byłam na spacerze z Kamilą. A że Kamila lubi robić zdjęcia, a ja lubię być na zdjęciach i idealnie miałyśmy cudowna pogodę to porobiłyśmy parę zdjęć. Zdecydowanie lubię takie wypady. Można pogadać, powygłupiać się i najważniejsze spędzić czas z osoba którą się naprawdę uwielbia.

A teraz pomęczę Was paroma moimi zdjęciami :P

poniedziałek, 8 lipca 2013

Pomysły DIY

Dawno nie dodawałam posta z pomysłami na DIY. Totalnie o tym zapomniałam. Ale tak sobie myślę ze czasami warto dodać coś z internetu, a nie tylko męczyć Was moimi zdjęciami ^^.

1) Idealny pomysł na ozdobienie kołnierzyka nudnej koszuli. Dzięki temu koszula zyska, jak to mówią potocznie +10 do wyglądu, ale także będzie modna. Można ją ubierać i na co dzień i do stroju galowego. A wykonanie nie wydaja się takie trudne ;)


niedziela, 7 lipca 2013

Fotorelacja (1 - 7.07.13)

Krótko i na temat... pierwszy tydzień wakacji :D

1) Coca-cola :D Nigdzie nie mogę znaleźć mojego imienia, więc wybrałam sobie taki napis xD
2) Wypad na zakupy z moja kochaną kuzynką - Anetą.
3) Przemek - Kochany łobuziak.
4) Przepyszne czereśnie, były bardzo dobrym pomysłem na śniadanie.
5) Zdjęcie z spaceru z Sylwia i jej siostrą Zuzią.
6) Koktajl truskawkowy, na upalne dni jest idealny.. szkoda że nie miałam zrobionego lodu ,bo taki mega schłodzony był by jeszcze lepszy ;)
7,8) Obiad w Burger King'u i zakupy w Bonarce.. tylko z Kamilą :D
9) Herbatka w Eszeweri (Kraków,ul. Józefa 9). Bardzo fajne miejsce, zaprowadziła mnie tam Kamila i mamy zamiar się tam uczyć do matury bo jest tak wyjątkowo spokojnie.


10) Wspólne zdjęcie z Kamilą, właśnie w Eszeweri.
11) Mój nowy kołnierzyk. Za 9.99 w Mohito.
12) Sałatka na urodzinach mojej kuzynki. Była przepyszna.. Sałata, bób, mozarella i jeszcze wiele innych składników.. których nie pamiętam xD
13) Moje nogi xD


piątek, 5 lipca 2013

Ludzie ;D

Wakacje to idealny czas na spotkania. W końcu mam chwile aby pojechać na przykład do Bonarki z koleżanką, i pogada,ć pochodzić po sklepach. To jest to co najbardziej lubię robić. Cały dzień mogę poświecić konkretniej osobie. A najlepsze jest to, że nigdy nie kończą nam się tematy do rozmowy. Choć każdy z nich jest inny to ich uwielbiam i nie wiem co bym zrobiła bez nich.


Sylwia - moja koleżanka z bloku, jak byłyśmy małe potrafiłyśmy bawić się razem 12h. Z wiekiem coraz mniej czasu sobie poświęcałyśmy, ale teraz jest o wiele lepiej. Czasami przypadkowo się spotkamy na przystanku i wracamy razem do domu, a to coś planujemy, a to jedna wyciągnie drugą na spacer.
Aneta - moja kochana kuzynka. Co tu dużo mówić, bez niej świat nie byłby taki sam. <3
Kamila - moje słoneczko. Razem chodzimy do klasy, na początku jakoś mało gadałyśmy, ale połączyła nas jedna sprawa (taka tam słodka tajemnica). Teraz gadamy, umawiamy się, spędzamy razem czas.
Ania - jednym słowem taki sam wariat jak ja. Połączył nas chór, razem chodziłyśmy na niego, a dokładnie ona mnie do niego namówiła. Razem chodzimy do klasy, to też w pewnym sensie nas połączyło.
Ania - znamy się od czasów gimnazjum... Nawet nie pamiętam jak to się stało że zaczęłyśmy się przyjaźnić. Potem było już tylko lepiej. Razem weszłyśmy w świat blogów, mody. Gdyby nie ona pewnie bym nie prowadziła dziś tego bloga ;)

środa, 3 lipca 2013

Spacerek ;)

Dziś moja koleżanka z bloku Sylwia, wyciągnęła mnie na spacer z jej młodszą siostrą. No i problem co na siebie włożyć, upał 30 stopni.... Przegrzebałam szafę na dziesiątą stronę i znalazłam spodenki... Nawet nie wiem skąd je mam... Ale jedno wiem, są idealne na taki upał ;)

T-shirt - Reserved | Spodenki - ??? | Sandały - CCC | Okulary - Sklep w Hiszpanii | Opaska (którą owinęłam koka) - Centro

Kraków - magiczne miasto

Co można robić w Krakowie ?

Kraków to wielkie miasto, pełno w nich ulic, uliczek. Wszędzie gdzie pójdziemy możemy  znaleźć coś nowego ciekawego. Mieszkam już w Krakowie 16  lat a z roku na rok zaskakuje mnie czymś nowym. 

wtorek, 2 lipca 2013

Dzień z kuzynką ;)

Wczorajszy dzień był bardzo zwariowany, razem z moja kuzynką Anetą pojechałyśmy na zakupy. Oczywiście to nie były normalne zakupy. Zresztą my razem, tworzymy niezłą parkę, zdolną do wszystkiego. Przeszłyśmy parę sh, ale nic specjalnego nie znalazłyśmy, potem pojechałyśmy na rynek, gdzie zjadłyśmy obiad - czyli obwarzanki pod Adasiem xD A na koniec do Galerii Krakowskiej ;) Po całodziennej podróży po sklepach byłyśmy nieźle zmęczone. Siedzimy już w domu.. a ja wpadam na pomysł:  'przyjedź do mnie spać'. I takim sposobem Aneta wylądowała u mnie na noc... Taki tak szczegół że poszłyśmy spac o 1.30 wykończone śmiechem i gadaniem xD
Nie obyłoby się się bez zdjęć w terranovej.

A tutaj zdjęcia mojego nowego kołnierzyka. Kupiony właśnie w terranovej po przecenie za 12.90 :D