Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 31 października 2013

Piękny zachód

W poniedziałek nad Krakowem rozlegał się cudowny zachód słońca. Aż miło było siedzieć na historii i co parę minut spoglądać przez okno na niebo. Jednym z plusów mojej szkoły jest miejscówka, która gwarantuje nam świetne widoki ;) Aż żałuje, że nie zrobiłam zdjęcia temu pięknemu niebu, ale udało mi się znaleźć zdjęcia na internecie wysłane do artykułu naszemiasto.pl przez internautów.


środa, 30 października 2013

Różowa koszula

Ostatnio znowu zapomniałam o tym, że mam parę zdjęć moich strojów dla Was. Niestety jak czegoś sobie nie zapisze to zapomnę  xD Taka mała skleroza. Ale nigdy nie jest za późno na pokazanie zapomnianego outfitu.

Byłam tak ubrana gdy szłam z Kamilą na XXXVIII Międzynarodową wystawę i giełdę. Nie było wtedy bardzo ciepło, ale też nie za zimno. Jak na wrzesień to w sam raz ;) Ubrałam wtedy koszulę kupioną dosyć dawno w sh. Strasznie spodobał mi się jej kolor. Wcześniej nie wiedziałam, do czego ja ubrać, ale chyba idealnie dobrałam do niej resztę rzeczy.





Koszula - sh | Sweterek - sh | Spodnie - ??? | Buty - DeeZee | Płaszczyk - sh | 
| Ozdoba na kołnierzyk - Primark | Torba - Diverse |

poniedziałek, 28 października 2013

Nocny Marek

Gdy mam na popołudnie do szkoły, jedną myślą, jaka mi chodzi po głowie jest to żeby się wyspać. Ale czasami jest tyle zadań.. a w sobotę trudno się zebrać i coś zrobić. Jak każdy uczeń do lekcji siadam w niedzielę tak od około 18 ;) I tak mi czasami schodzi do nocy. Ostatnio siedziałam do 3 ! Ale zauważyłam, że o wiele lepiej mi się uczy w nocy niż w dzień. Nikt mnie nie rozprasza, bo wszyscy śpią. Nikt nie napisze smsa, nie zadzwoni. W nocy mam idealny spokój i ochotę do nauki. Gdybym miała położyć się wcześniej i wstać rano, zrobiłabym o wiele mniej w porównaniu do mojej nocnej pracy. 
A Wy, kiedy macie najlepszy czas na naukę ? 


Zdjęcie jest z mojego nocnego pisania wypracowania na język polski.

Chciałabym jakoś rozkręcić mojego bloga, i w miarę możliwości będę się starać zawsze poświecić mu 20 minut na napisanie posta ;) 

niedziela, 27 października 2013

Zakupoholicy

Wczoraj Kuba wyciągnął mnie na małe zakupy :) Było na prawdę fajnie, jeszcze nigdy nie uśmiałam się tyle będąc na zakupach. Znaleźliśmy świetne ciuchy.




sobota, 26 października 2013

Chwila westchnienia

Ludzie czasami potrafią nas zaskoczyć. W wakacje poznałam chłopaka, nie zapowiadało się na jakąś wielką znajomość, prosta sprzedaż książek. Ale los najwidoczniej chciał inaczej. Chodzimy do jednej szkoły i już się zaprzyjaźniliśmy ^^. Kuba jest z mat-fizu, a (trudno w to uwierzyć) PISZE WIERSZE! Pozytywnie mnie zaskoczył nimi. Dlatego zdecydowałam zrobić dla Was taki dość nietypowy post. Pojawia się w nim właśnie wiersze kuby i zdjęcia, które zebrałam od moich znajomych. Mam nadzieje ze Wam się to spodoba ;)


SERCE CZY ROZUM

Serce zawsze przywiązuje się 
Jednak to umysł najlepiej wie
Serce zawsze kochać chce
A umysł uczuć boi się
Gdy trudna decyzja nadchodzi
Serca i umysłu nic nie pogodzi
Serce, zostaw go, mówi
A umysł w zeznaniach się gubi
Serce chce kochać bo do tego stworzone
A umysł podejmuje decyzje szalone
Jednak co wybierzesz jest nie ważne
Bo czasem najtrudniejsze są decyzje rozważne
Gdy wybierzesz serce umysł się zbuntuje
I w tedy cię serce nie uratuje 
Jednak łza w miłości popłynąć musi
Bo inaczej serce się w związku udusi
Bo w miłości potrzebne są wyrzeczenia
I nikt ani serce ani rozum tego nie zmienia
I choć czasami jest nie odwzajemniona 
Choć czasami wyśmiewana
Choć czasami głupoty plecie
To ona jest najcenniejsza na świecie


środa, 23 października 2013

Pękający miętowy

Ostatnio z nudów i odpoczynku od nauki (miałam dość luźny ostatni tydzień) zaczęłam sobie malować paznokcie. Niedawno nie malowałam ich, bo szybko się łamały, obskubywały. Ale że teraz zapuściłam mocne, długie paznokcie to postanowiłam sobie coś zrobić na nich.


Wzór znalazłam kiedyś na internecie, ale bazą był granatowy kolor. A że przed nimi miałam granatowe paznokcie (nie zrobiłam im zdjęć, ale kiedyś jeszcze je zrobię) to pomyślałam, dlaczego by nie spróbować z miętowym. Efekt mnie zaskoczył. Nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodobają :)



niedziela, 20 października 2013

Nowości w szafie

Postanowiłam że co jakiś okres będę wstawiać na bloga zdjęcia nowości jakie zdobyłam, dostałam, kupiłam. Będzie to idealna odskocznią od postów o codziennym życiu ;)


Na sam początek, sweter z Atmosphere. Kupiony za 17 zł, od dziewczyny Gdańska. Którą serdecznie pozdrawiam i bardzo jej dziękuje za taki cudny sweterek ;) 



Bluzka z ASYLUM, totalnie nie znam marki xD Ale bluzka choć XS jest na mnie jak tunika. Miałam ja już kiedyś na sobie.... Do prostej czarnej spódniczki wygląda świetnie. Postaram się za niedługo wstawić tu tą stylizacje. Ogólnie, to bluzka kojarzy mi się z instagramem.


Beanie, SWAG <3 Kupiona wczoraj za 20 zł. Na zakupach po krakowskiej Tandecie. Jestem z niej bardzo zadowolona i dziękuje Kubie za pokazanie mi jej ;) 


Zegarek GENEVA, kupiony ohohoho, bardzo dawno za jedyne 16 zł. Jest cudny, nie rozstaje się z nim.


Naszyjniki, które dostałam od cioci, wylicytowała mi na jednej aukcji, wiec nawet nie wiem ile zapłaciła. Zrobiła mi świetna niespodziankę ;)


Prosta, szara, ciepła spódniczka. Idealna na zimowe wypady. Kupiłam ja za 25 zł od koleżanki ze szkoły. Od dawna takiej poszukiwałam, będzie świetnie pasować do mojej różowej koszuli ;) 



środa, 16 października 2013

Sklepy internetowe

Ostatnio (przynajmniej według mnie) zauważyłam że wiele osób przekonało się do zakupów przez internet. Sama to nawet zobaczyłam u siebie. Kiedyś nie byłam do tego przekonana, no bo jak przymierzyć, jak zobaczyć jak w tym wyglądam. Przekonałam się dopiero gdy stwierdziłam ze czasami wyjdzie mi to taniej i jest to wygodniejsze. Zauważyłam ze na internecie jest większy wybór niż w sklepach, to też jest wielki +.
Co do dzisiejszego posta, postanowiłam wybrać 3 sklepy internetowe, w których jestem zakochana. Oczywiście jest ich więcej, i mogłabym ich  tu pokazać więcej, ale nie widzę takiej potrzeby.
To co zaczynamy :D

Na pierwszy ogień idzie LOCAL HEROES. Znalazłam ich stronkę już parę miesięcy temu. Zakochałam się w tych koszulkach, bluzach, torebkach... we wszystkim. Gdybym wygrała milion w totka pierwsze co bym zrobiła - zamówiła wszystko z Local Heroes ^^




Kolejny sklep, czyli MISBHV (rozwinięcie skrótu to MISBEHAVE!) odkryłam dzięki mojej koleżance z klasy. Pewnego dnia przyszła w białej koszulce z napisem "NA$TY". A że jestem fanem białych koszulek z napisami, postanowiłam za wszelką cenę znaleźć ten sklep. Jestem pozytywnie zaskoczona tym co oferują.




No i jak to się mówi na koniec najlepsze xD YOUR SWAGY jest dość młodym sklepem. Jak na razie oferuje jedną koszulkę, ale nadal czekam na wiele, wiele więcej. Zdecydowanie przypadnie Wam do gustu.




Co myślicie o tych sklepach internetowych? 
Jakie macie zdanie o kupowaniu przez internet? 

poniedziałek, 14 października 2013

Kokosowa czekolada

Wczoraj z chórem śpiewaliśmy na rynku Krakowskim pod Ratuszem. (jeżeli ktoś z Was był możecie napisać) Ogólnie występ był udany, nie powiem, że świetny, ponieważ było dość słabe nagłośnienie, ale tak to wychodzi jak się nie ma próby w danym miejscu. Ważne jest to, że my się świetnie bawiliśmy ;) 

Po występnie poszłam z Maćkiem i naszymi znajomymi na pyszną gorącą kokosowa czekoladę. Była przepyszna. Kawiarnia, w której byliśmy nazywa się KARMELLO i mieści się na ulicy Floriańskiej 30. Oferują wiele i ciepłych i zimnych napojów, czekolad, herbat, kaw. Jest, w czym wybierać. Na pewno jeszcze nie raz tam zawitam ;) Jeżeli jesteście z Krakowa albo jesteście tu przejazdem - serdecznie zapraszam :D





niedziela, 6 października 2013

Grey & Orange

Dzisiaj pozbierałam wszystkie ostatnio kupione dodatki do pokoju, aby zrobić im zdjęcia i Wam pokazać. Jak wiecie miałam remont w pokoju, z żółtego nudnego pokoju, postawiłam na jasną szarość i pomarańcz. Pojawiają się też akcenty granatowe, ponieważ od dawna drzwi do szafy mam granatowe i ich już nie zmieniłam ;)
Jak wiecie moim wielkim marzeniem było mieć pokój w stylu francuskim, ale to wiązało się z większymi zmianami. Postawiłam na bardziej nowoczesne rozwiązanie.



 Urocza sówka (8.90zł) i firanka (19.90zł) z Nanu-Nana.



Ramki (od 3,99 zł do 5.99 zł), ozdoby na karnisz (1,99 zł/szt.) i koszyczki (19.90 zł/szt.) są z Pepco. 




A to zdjęcie obrazuje w części to że już cały regał w książkach. <3

Oczywiście to nie wszystkie dodatki do pokoju. Nadal wszystko kompletuje. Gdy wszystko będzie skończone, postaram się zrobić zdjęcia całego pokoju.

sobota, 5 października 2013

Jaszczwóry

Wczorajsza próba chóru była na prawdę udana. Nigdy jeszcze tak nie bawiłam. Wspólne śpiewanie to jest to, co kocham najbardziej na świecie. Poznałam tyle nowych osób, że pewnie przez miesiąc się nie połapie, kto jak ma na imię. xD Już jest planowany wspólny wyjazd (warsztaty), nie mogę się ich doczekać, całe dwa dni śpiewania, a nocami niekończące się imprezy.


Jestem też zadowolona z tego ze zapisałam się w szkole na naukę gry na gitarze... ahh <3



Zdjęcia z próby, no bo nie obędzie się bez <3 Kocham tych ludzi :D 

PS. Wiem że posty pojawiają się teraz dość rzadko, ale to wszystko spowodowane jest natłokiem nauki :C