Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 5 stycznia 2014

12 świątecznych randek

Jestem zdziwiona, że zapomniałam o tym żeby napisać na blogu, jakie filmy oglądałam ostatnio. Oczywiście wszystko możecie kontrolować u mnie na filmwebie.
Chociaż nadal za oknami nie ma śniegu, to ja cały czas żyje świętami. Choinka w pokoju, powbijane goździki w pomarańcze i masa zapalonych świeczek. Mam nadzieje, że razem ze mną teraz przeniesiecie się jeszcze raz do 24 grudnie, bo film, o którym chce Wam powiedzieć dzieje się właśnie w ten dzień i to powtarza się aż 12 razy!
Film znalazłam przypadkowo, w któryś dzień siedziałam z mamą i przerzucałyśmy kanały i po prostu na niego padłyśmy. Bardzo się cieszę, że go znalazłam, bo jest godny oglądnięcia.



'Dwudziestoparoletnia Kate nie może otrząsnąć się po rozstaniu z chłopakiem. W Wigilię robi zakupy w centrum handlowym, gdzie ulega wypadkowi i mdleje. Wieczorem idzie na randkę w ciemno z Milesem. Miła atmosfera zostaje przerwana, gdy Kate odbiera telefon od byłego ukochanego. Dziewczyna zostawia zdumionego Milesa, pędząc na spotkanie z Jackiem. Czeka ją jednak rozczarowanie. Kate niespodziewanie dostaje od losu jeszcze jedną szansę, by zmienić bieg wydarzeń. Kiedy zegar wybija północ, dzień zaczyna się od momentu, kiedy straciła przytomność.'


5 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P