Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 8 stycznia 2014

Gdybym umiała rysować, tak jak nie umiem :)

Dziś taki artystyczny post. Uwielbiam wszelkiego rodzaju rysunki, już od gimnazjum zbierałam wszystkie dzieła mojej koleżanki, które albo jej się nie podobały, albo właśnie je zrobiła dla mnie. Tak samo teraz, moja przyjaciółka z licealnej klasy - Kamila, rysuje (jak dla mnie) cudownie! Czasami aż sama chciałabym usiąść z kartka i ołówkiem i cos narysować, ale niestety ja nie mam talentu artystycznego :<
Jakby któraś z Was chciała się podzielić swoimi rysunkami podawajcie w komentarzach linki do swoich blogów, albo innych stron gdzie publikujecie swoje dzieła ;)
A teraz zostawiam Was z mini galerią rysunków Kamili.





[ ten rysunek właśnie dostałam od Kamili, czeka tylko 
na antyramę i od razu trafia na moja ścianę nad łóżkiem]

Jak któraś z Was posiada deviantArt'a zapraszam ---> KLIK <---- Tutaj także możecie zobaczyć więcej rysunków jak i zdjęć Kamili. Zapomniałabym powiedzieć to że ona także robi cudne zdjęcia!

8 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P