Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowanie

Jak już wcześniej napisałam postanowienia noworoczne to, dlaczego by nie podsumować jeszcze całego roku. Zastanawiałaś się przez dłuższy czas jak podsumować rok 2013. Czy jedna wielka fotorelacja, sklejka zdjęć, czy filmik. I tu z pomocą przyszedł mi mój chłopak, który jest moim specem od filmików. Czyli wiedziałam już ze będzie to filmik, ale tu kolejny problem, co w tym filmiku. Stwierdziłam, że gdybym chciała dać każdą sytuacje z 2013, którą dobrze wspominam, to filmik by trwał z godzine. Dlatego właśnie powstał ‘LOOKBOOK 2013’, czyli zbiór wszystkich moich strojów, jakie miałam sfotografowane z 2013 roku.

8 komentarzy:

  1. świetny pomysł na filmik i naprawdę fajne stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten filmmik ;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego NAJ w 2014! Świetny blog! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł :D
    Zapraszam na nowego posta na antystresową :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P