Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 1 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne ;)

Takiego postu chyba jeszcze nie było :) Jak co roku wiele osób postanawia sobie że zmienią coś w swoim charakterze, zachowaniu, życiu, a ja postanowiłam że będę mieć postanowienia dotyczące bloga! A co :D
1. Zdecydowanie nie mogę go tak zaniedbywać, w każdej wolnej chwili będę się starać tu pisać ;)
2. Wracam do fotorelacji! Ale na pewno będą one trochę zmienione, ponieważ będę dodawać je co miesiąc i postaram się aby były bardziej szczegółowe i nawiązywały do jakiegoś wydarzenia.
3. Coraz bardziej ulepszać bloga, począwszy od jakości zdjęć, przez to co piszę (aby posty po prostu zaciekawiały czytelnika) aż do wyglądu bloga.
4. Jeżeli oczywiście to mi wyjdzie, nakręcać dla Was jakieś filmiki, mogą być to tagi, albo jakieś wspomnienia z podróży, jakieś lookbooki, to co chcielibyście zobaczyć (tak btw od paru lat mam konto na yt).
5. Spotkać się z jakąś blogerką, na razie stawiałabym na blogerkę z Krakowa, ponieważ dalsze podróże to dla mnie lekki kłopot, ale będą otwarta na każde spotkanie.
6. Zacząć i to tak na poważnie akcje postcrossing, bardzo bym chciała z Wami wymieniać się listami, pocztówkami, paczkami ;)

I to by było na tyle z moich noworocznych postanowień, mam nadzieję, że pomożecie mi w realizacji ich, ponieważ dzięki Wam mój blog istnieje <3


10 komentarzy:

  1. Też zastanawiam się nad postcrossingiem. To miłe potem po jakimś czasie przeczytać jeszcze raz te pocztówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w wytrwałości w postanowieniach noworocznych. zostałaś nominowana do tagu LBA ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chętnie spotkałabym się z jakąś blogerką! :) Świetne postanowienia i zycze wytrwałości ! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę aby się spełniło wszystko! ;) Udany sylwester?;>
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne postanowienia szczególnie czekam na fotorelacje!:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P