Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 12 stycznia 2014

Przygotowania

Nie mówiłam tego jeszcze na blogu, ale dostałam zaproszenie na studniówkę mojego chłopaka, która odbędzie się 18 stycznia. Sukienkę już mam, pożyczyłam od kuzynki, ponieważ dla siebie nic nie mogłam znaleźć w sklepach. W sobotę kupiłam kolczyki i bransoletki. A dziś cały dzień chodziłam za butami i przy okazji kupiłam parę drobiazgów kosmetycznych.


Kolczyki i bransoletki są z CENTRO - każde za 5.99 zł!

Buty - McArthur - 199 zł

Kosmetyki - Rossman - maseczki za około 3 zł, korektor za około 7 zł 

6 komentarzy:

  1. Maseczka z siarkowej mocy to dobry wybór. Działa. :D
    Śliczne i proste buty, muszę się rozejrzeć za podobnymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty.Obyście mieli udaną zabawę^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A bym chętnie zrobiła sobie maseczki, aczkolwiek muszę wybrać się do Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcia sukienki :)

    zapraszam na nutellowe pancakes !:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P