Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 30 stycznia 2014

Skrócone lekcje

Dziś wyszłam ze szkoły o 10.25 tylko, dlatego że są konferencje... Ach.. i tak mogłabym wychodzić co tydzień. Pewnie można tu zadać pytanie, po co w takim razie szłam do szkoły? Gdybym sobie odpuściła pół dnia bym przespała jak to ja, a tak to przyszłam do domu posprzątałam, ogarnęłam trochę historii, (która aktualnie nadal obok mnie leży) i chwilkę się zdrzemnęłam, obudziła mnie mama z pączkami <3

Jeszcze tylko jutro i dwutygodniowe wolne. Jakie macie plany? Ja w pierwszym tygodniu totalna nauka i może jakieś małe wypady, ale zdecydowanie stawiam na nadrobienie wszystkiego do szkoły i zrobienie wszystkich projektów. Za to w drugim tygodniu - wyjeżdżam do mojej ukochanej Bukowiny Tatrzańskiej razem z rodzicami i Maćkiem - będzie się uczyć jeździć na nartach, będę musiała go nagrać ^^ Oby tylko mi śnieg nie stopniał, błagam.


3 komentarze:

  1. ja też dziś wcześniej wyszłam ze szkoły, ale i tak po 12 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś wyszłam ze szkoły o 11 :P

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu. Nie wiem czemu, ale uwielbiam to zdjęcie ze względu na moje oczy. Nie wiedziałam, że tak zajebiście wyglądają jak są zamknięte XD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P