Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 23 stycznia 2014

Studniówkowo

Nareszcie znalazłam czas (i miejsce na biurku) żeby wyciągnąć laptopa i się tu pojawić. Czuje się okropnie, że się nie pojawiłam i nie dawałam znaku życia, ale miałam strasznie dużo ciężkich sprawdzianów ;< Ale obiecuję poprawę !

Wracając do tematu notki. Choć jeszcze nie mam wszystkich zdjęć, ponieważ na większość czekam, to już musiałam coś tu napisać o studniówce. Otóż, jak już wiecie byłam zaproszona, jako osoba towarzysząca dla mojego chłopaka. Zabawa była świetna. Do domu wróciłam o 7 rano i spałam do 16!
Postaram się zrobić mini fotorelacje, gdy dostanę resztę zdjęć i film ;)


 A tutaj zdjęcie jak skakaliśmy za matury dookoła "Adasia". Niestety nie było jak skakać dookoła oryginału, dlatego naszym Adasiem był profesor od polskiego.

Jeżeli macie jakieś pytania co do studniówki --> Piszcie w komentarzach, na wszystko odpowiem pod fotorelacją ;)

8 komentarzy:

  1. Ja swoją miałam już 2 lata temu i z chęcią bym się przeszła na mną jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Studniówka była dla mnie wyjątkowym przeżyciem :)
    Z przyjemnością obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog :)?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam w zeszłym roku na studniówce u mojego chłopaka.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie,że zabawa się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja sie bawiłam ostatnio na półmetku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że zabawa się udała:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać już po zdjęciu, że było pozytywnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P