Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 4 stycznia 2014

Sylwestrowy strój ;)

To już chyba przedostatni post o tematyce sylwestrowej ;) Jeszcze pewnie pojawi się filmik, jak tylko zostanie zmontowany. Sama nie mogę się doczekać, aby go oglądnąć !
To teraz już przechodzę do stroju. Zdecydowałam się na coś luźnego i wygodnego. Oczywiście butów nie miałam cały czas, a tylko na chwilę, bo skakanie nie było by w nich najlepszym pomysłem ^^

Akurat na zdjęciu nie widać, ale na tej bluzce jest odbita taka sowa(możecie ją zobaczyć tu - klik )


Koszulka - Sinsay
Zegarek - Geneva
Bransoletka - Sinsay
Spodenki - BIK BOK
Buty - ???

9 komentarzy:

  1. bardzo fajny look!
    zapraszam na pulchne ciasto mandarynkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ! < 33
    Podobają mi się outfity brązowo-beżowe, lub brązowo-czarne.
    Fajnie ze sobą grają te kolory ♥
    Przynajmniej według mnie ;D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ale buty wcale nie są wysokie.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki!

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądzasz, podobają mi się spodenki. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P