Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 14 stycznia 2014

Video !

Zapomniałabym o tym, że miałam Wam tu pokazać dwa filmiki - z lodowiska i z sylwestra ;) Już nadrabiam moje zaległości.

Jeszcze przed nowym rokiem, wybrałam się z chłopakiem i znajomymi na lodowisko. Jak nie ma śniegu na zewnątrz to trzeba sobie jakoś radzić... A 1,30h ruchu nikomu nigdy nie zaszkodzi!


Co do sylwestra, to filmik jest 100% potwierdzeniem tego, że zabawa była na serio udana :)

7 komentarzy:

  1. Widze, ze sylwester naprawdę się udal :) więcej video, więcej !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha! Napisalam do Ciebie na maila, czekam na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołe filmiki :) Widać, że się bardzo kochacie, jednak 1,3 h to 78 minut, a pewnie chodziło ci 90 minut czyli 1,5 h :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne filmiki :) a łzyżwy widze w całej polsce wypożyczają takie plastikowe niebieskie, a nie tylko w moim mieście na każdym lodowisku (tak jak myślałam wczesniej)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P