Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 3 stycznia 2014

Zabawa światłem!

Nie powiem, choć sylwester spędziłam w niewielkim gronie, bo tylko z Maćkiem i Kamilą, to bawiłam się cudownie. Wytańczyłam się, wyśpiewałam, wyskakała, wygłupiałam. Między tymi wszystkimi zajęciami zrobiliśmy masę zdjęć. I właśnie tu muszę nawiązać do tytułu posta, ponieważ albo bawiliśmy się lampkami choinkowymi albo zimnymi ogniami. Jak dla mnie efekty tego są powalające.

A za wszystkie zdjęcia muszę bardzo, ale to bardzo podziękować Kamili <3 
Zapraszam na jej deviantarta ---> Kliknij TUTAJ










11 komentarzy:

  1. O rany rany! Jakie piękne sa te zdjęcia <3
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są boskie! Śliczne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia, lubię takie ze światłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie wiem za co. mi też to przyniosło korzyści <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjecia ze światełkami!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Też muszę wykorzystać ten pomysł z lampkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są naprawde świetne :) aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P