Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 22 lutego 2014

18-stkowa fotorelacja

No to przyszedł czas na mini fotorelacje. Po pierwsze, wybrałam prostą sukienkę w kwiatki, do tego dobrałam mój nowy naszyjnik, (który pokarze w postach o nowościach), czarne rajstopy i moje kochane czarne szpileczki.
Ogólnie na imprezę się spóźniłyśmy... Ale przecież gwiazdy wchodzą na sam koniec xD Po wejściu do klubu od razu przywitała mnie masa znajomych, nie przypuszczałam, że ludzie, z którymi mijam się na korytarzu teraz zaczną ze mną gadać. Ogólnie atmosfera była pozytywna. Wytańczyłam się, nawet na głośniku. Nasze solenizantki, tez świetnie się bawiły, no i oczywiście nie obyło się bez lania pasem. Powiem Wam, że udało mi się wykręcić od bicia ich, ponieważ je trzymałam.  Planowo miałam wyjść o północy, ale było tak świetnie ze zostałyśmy z kuzynką do 2.30 :)


Wielka zaskoczenie zrobił mi Maciek. Który powiedział mi ze nie idzie, bo nie da rady. Po tym jak weszłam do klubu, rozmawiam z koleżankami i patrzę a przy barze siedzi Maciek z naszymi znajomymi. Było to miłe, ale ja nadal nienawidzę takich niespodzianek xD


Niestety innych zdjęć, na razie nie mam, ponieważ na imprezie fotograf z przyczyn nie wiadomo jakich się nie pojawił :<

5 komentarzy:

  1. Fajnie,że impreza się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie lubię takich niespodzianek. bo najpierw jesteś smutna, że ktoś nie przyjdzie, a dopiero potem się cieszysz.
    zapraszam na posta do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia, super ze zabawa sie udala :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P