Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 5 lutego 2014

Dzień chorowitka

Najbardziej nie lubię chorować, gdy jest wolne. Nie mogę nigdzie wyjść tylko siedzę w domu. To chyba najgorsza kara. Stwierdziłam, że pokarze wam jak wygląda taki mój chorowity dzień, spontaniczny pomysł na post :)


Dzień zaczęłam od ciepłej herbaty z cytryną, sokiem malinowym i miodem. Bardzo dobre domowe lekarstwo. Piję ją już od 3 dni i dzięki niej odzyskałam głos, gardło mniej boli, a katar jest o wiele mniejszy. Polecam wszystkim chorowitkom.


 Gdy siedzę w domu to strasznie dużo jem, co chwile mogłabym coś wcinać. Przeraża mnie to, bo w domu nigdy nie mogę się powstrzymać.... I tak samo dziś, chodziłam po kuchni szukałam, co by tu skubnąć aż w końcu zrobiłam sobie tosty xD


A Wy jak spędziliście dzień ? 

2 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P