Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 2 lutego 2014

Memories of January 2014

Nie zdawałam sobie sprawy, że zrobienie fotorelacji z całego miesiąca to coś tak trudnego. Chociaż to tylko jeden miesiąc, to musiałam się nieźle wysilić żeby przypomnieć sobie wszystko, co było w styczniu.  Ale z pomocą przyszło parę osób ;)


Studniówka
Niezapomniana impreza. Chociaż na początku trochę się jej bałam, ponieważ nikogo nie znałam z tej szkoły tylko Maćka. Ale moje obawy okazały się błędne, ponieważ klasa jest naprawdę świetna z wychowawcą na czele. Co do studniówki, to wszystko było świetnie zorganizowane, atmosfera była naprawdę niesamowita.
Nadal czekam na zdjęcia… Obym się doczekała…


Rocznica
Moja magiczna data – 25.01. Najpiękniejszy dzień świata. Co tu dużo mówić, chyba każdy to zrozumie jak to jest obchodzić rocznice ;)


Avenue
Jak już widzieliście na którymś z poprzednich postów byłam na karnawałowej imprezie mojego liceum. Po raz pierwszy znałam ponad połowę osób w klubie, trochę dziwne uczucie ^^ Ogólnie, chociaż klub był mały, a ludzi była masa i w pewnym momencie z każdej ściany kapało, to po 1.30 zrobiło się luźniej i było już gdzie i jak się bawić ;)


Akcja postcrossing
W styczniu rozpoczęłam już na serio akcje postcrossing. Napisała do mnie Magda z propozycją pisania listów, byłam pozytywnie zaskoczona (nawet dostałam już od niej odpowiedź).
Jeżeli ktoś chciałby też wymieniać ze mną listy piszcie : asia.mania3@spoko.pl


Fashion
31 stycznia byłam na imprezie w klubie Fashion Time. Była to impreza na rozpoczęcie ferii ;) Poszłam  tam z kuzynką, chłopakiem i masą znajomych. Nawet nie przypuszczałam, że spotkam osoby z podstawówki. Impreza się udała w 100 %.


Szkoła
No niestety większość czasu w styczniu spędziłam w szkole, to oczywiste. Liceum jak liceum trzeba się uczyć, ale czasami nawet w szkole trafiają się ciekawsze momenty, takie jak np., kiedy nauczyciel nie przychodzi na lekcje, albo znajdujemy na ławce rozmowę połowy szkoły xD

10 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P