Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 16 lutego 2014

Musli + Yogurt

W nocy wróciłam do domu.. Oj nie chciało się wracać. Mam dla Was jeszcze trochę zdjęć, a na parę czekam. Więc post odnośnie Bukowiny jeszcze się pojawi.
Gdy wracam do domu od razu przestawiam się na zdrowe jedzenie. Dziś rano miałam straszną ochotę na moje ukochane musli. Wyciągłam sobie wszystko i stwierdziłam, że coś pokombinuje, przecież wygląd też ma znaczenie. No i chociaż trochę koślawo mi to wyszło (przez usztywnionego palca - ale o tym w poście odnośnie Bukowiny) to powiem Wam, że najgorzej też nie wygląda :) Najważniejsze, że musli nie rozmiękło.


7 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P