Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 6 lutego 2014

Nowości ;)

Oj dawno nie dodawałam postu z jakimiś nowościami zakupowymi. Może, dlatego że teraz postanowiłam nie wydawać kasy na głupoty i rozsądnie rozplanowywać pieniędzmi. Ciuchy w większości albo dostaje od ciotek mojego chłopaka z Szwecji, albo jakieś wahacze w sh, w galeriach jak na razie nie znalazłam nic na siebie.  Postanowiłam, że zanim cos nowego kupie to musze najpierw zrobić porządek w szafie i wystawić na sprzedaż to, w czym już nie chodzę. (Zapraszam --> www.facebook.com/faashion.house ) Dobra a teraz o nowościach.

- kredka do oczu - AVON glimmerstick diamonds (AU290813A TWILIGHT SPARKLE) - cena : 3 zł. Kupiona przez internet na grupie facebookowej "Licytacje od 1zł". Nie nastawiałam się, że wygram licytacje, a tu się udało. Mam bardzo mało kredek do oczu i stwierdziłam, że taka cena za kredkę to bardzo dobrze, zaoszczędziłam dość dużo ;)

- kolczyki - dostałam je w gratisie z kredką. Są urocze, na pewno wykorzystam je do jakiejś stylizacji ;)

- lakier do paznokci - Golden Rose 169 – cena : 3 zł. Dziś jak byłam w osiedlowym sklepiku, szukałam fioletowego zakreślacza, rzucił mi się w oczy koszyk z napisem "3zł". Było tam parę lakierów... Stwierdzałam, czemu nie może będzie coś okej... Parę było wyschniętych, albo jakichś naruszonych, a wśród nich leżał właśnie ten, fioletowy, cały i zdrowy. Takiego koloru jeszcze nie miałam, a przymierzałam się do kupna jakiegoś nowego i akurat trafiła się taka okazja ;)


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niewiele tych nowości :P
    ja ostatnio zrobiłam megaporządek w szafie, część rzeczy wyniosłam do piwnicy, a część oddałam potrzebującym.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie ta kredke <3
    zapraszam na miodowe czekoladki! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P