Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 26 lutego 2014

Paryski szyk

Od wczoraj siedzę w domu. Straciłam głos, gorączka nie daje żyć. Niestety klimatyzacja czasami potrafi się zemścić. Chciałam napisać parę postów, które od miesiąca czekają na opublikowanie, ale niestety nie wytrzymuje siedząc przed komputerem, ledwo przepisuje lekcje z zdjęć wysłanych od koleżanek. Musicie mi wybaczyć tak małą aktywność :<
We wtorek pojechałam z rodzicami po wizycie u lekarza do empiku. Tata miał do wykorzystania zebrane punkty PayBack. Sami nie wiedzieliśmy, czego chcemy. Chodziłam pomiędzy półkami, do czasu aż znalazłam na jednej książkę, o której marzyłam. Szczęśliwa wzięłam ja z półki i pobiegłam do rodziców. Udało mi się ich namówić na kupno jej. Wracałam z tego empiku cała w skowronkach :)



A Wy słyszeliście o tej książce? Co o niej myślicie? 

6 komentarzy:

  1. od dawna chcę przeczytać tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie slyszalam o tej ksiazce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka!Nie słyszałam o tej książce;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej książce, może powiesz coś więcej? :) ZDROWIEJ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej książce, więc może jak skończysz czytać jakaś recenzja.? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna książka :)

    zapraszam na faworki:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P