Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 27 lutego 2014

Pękający fiolet

To jeden z moich zapomnianych postów. Musze się wziąć za nadrabianie, bo to aż wstyd tak zapominać.
Jak wiecie jeszcze w ferie kupiłam sobie fioletowy lakier. Kolor strasznie mi się spodobał. Ale nie wiem, dlaczego bardzo rzadko chodzę w jednokolorowych paznokciach. Zazwyczaj muszę, na chociaż paru palcach zrobić jakiś wzorek. I tak powstały moja pazurki, które możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.
Strasznie mi się spodobały, idealnie mi się zgrał biały z fioletem. Na pewno wrócę jeszcze do tych paznokci.


Czyż nie są urocze? 

9 komentarzy:

  1. kolor jest świetny !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham białe paznokcie i teraz cały czas takie mam, jedynie palec wskazujący maluje na złoty :) Paznokcie wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P