Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 10 lutego 2014

Powrót do wspomnień - Bukowina Tatrzańska

Dziś z lekkim opóźnieniem, ale szczęśliwie dojechaliśmy do Bukowiny. Droga trochę zakorkowana, ale połowę i tak przespałam xD Po rozpakowaniu wszystkich rzeczy, zjedliśmy obiad i udaliśmy się na wycieczkę na stok. Głównie w celu załatwienia Maćkowi instruktora i obeznaniu się w cenach wypożyczenia sprzętu narciarskiego. Chwile pochodziliśmy jeszcze koło stoku i pojechaliśmy na małe zakupy ;)

Tak, właśnie postanowiłam robić codziennie wieczorem fotorelacje z każdego dnia. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę. Ale obiecuje dużo zdjęć ;)


6 komentarzy:

  1. Koocham takie fotorelacje! Czekam na więcej! :)

    Mam prośbę, klikniesz w link w ostatnim poście? Z góry bardzo dziękuję :*
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To wasze zdjęcie niżej z lewej strony jakie faaajne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia.Udanego wypadu^^

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia!
    a może sałatka z porem? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być świetnie :D Super zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P