Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 4 lutego 2014

Pozytywnie rozpoczęte ferie

Właśnie od poniedziałku województwa takie jak: kujawsko-pomorskie, lubuskie, małopolskie, świętokrzyskie i wielkopolskie rozpoczęły ferie. Upragnione dwa tygodnie luzu, odpoczynku i totalnego olania szkoły :) No może nie takiego totalnego, bo sama w pierwszym tygodniu robię zadania, a na drugi wyjeżdżam.
Jak już wiecie z fotorelacji byłam na imprezie "Ferie na Melanżu". Dzień po opublikowaniu fotorelacji dostałam zdjęcia z imprezy. Teraz zaczęłam się zastanawiać czy nie pomyślicie o mnie, taka imprezowiczka, same imprezy... 2014 to rok 18-nastek dla mojego rocznika, wiec imprez będzie dużo, a czasami jak w szkole jest ciężko to trzeba odreagować w klubie. Co do imprezy, bawiłam się świetnie razem z moim chłopakiem. Ludzi była masa, moi znajomi pod klubem byli 15 minut po tym jak przyjechałam z moją kuzynką a czekali na wejście od 30 minut w górę. Nie przypuszczałam, że klub pomieści taką liczbę osób. Był lekki ścisk, ale tragedii nie było. Najważniejsze jest to, aby się wybawić i naładować pozytywnym humorem akumulatory na całe ferie.


Żeby było jeszcze fajnie to się rozchorowałam. Nie mam, kiedy chorować tylko wtedy, gdy jest wolne.

5 komentarzy:

  1. Ja zawsze chorowałam wtedy, kiedy miałam wolne od szkoły :))
    Śliczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam wolne do 24 II i tez mnie zbiera choróbsko

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ferie i choć już pierwszy tydzien przechorowałam mam nadzieje że ten drugi będę zdrowa:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P